در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان مطرح شد؛
رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا گفت: با توجه به اینکه سرشماری اینترنتی تا روز 27 مهرماه تمدید شده به‌دنبال افزایش واحدهای سیار ثبت‌نام اینترنتی در شهرستان هستیم که این امر محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 16 October 2016
 رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا گفت: با توجه به این‌که سرشماری اینترنتی تا روز 27 مهرماه تمدید شده به‌دنبال افزایش واحدهای سیار ثبت‌نام اینترنتی در شهرستان هستیم که این امر محقق می‌شود.

 چهارمین جلسه هماهنگی این ستاد به ریاست "الیاس هیوه چی" فرماندار و با حضور اعضاء در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 فرماندار شهرستان آق قلا،طرح راه‌اندازی واحدهای سیار سرشماری را از ابتکارات خوب شهرستان به‌منظور افزایش مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی و کاهش هزینه‌های دولت عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که سرشماری اینترنتی تا روز بیست و هفتم مهرماه تمدید شده به دنبال افزایش واحدهای سیار ثبت نام اینترنتی در شهرستان هستیم که این امر محقق می‌شود.

 وی انگیزه اعضای ستاد سرشماری برای برگزاری دقیق،منظم و بدون نقص این رویداد مهم آماری را قابل تقدیر دانست و به انجام تقسیم‌بندی عملیات اجرایی و فنی سرشماری از سوی معاونت فنی ستاد سرشماری اشاره کرد.

 این مقام مسئول همچنین به لزوم استفاده از ظرفیت ادارات شهرستان و همچنین ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای روستا برای افزایش مشارکت در اجرای سرشماری به صورت اینترنتی تأکید کرد.

 "هیوه چی"رصد روزانه پیشرفت کار مأموران سرشماری،شناسایی ماموران خبره،شناسایی دقیق مرز حوزه‌های سرشماری، مطالعه نقشه شهرستان و ... را از جمله وظایف کارشناسان مسئول سرشماری خواند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار