در راستاي برنامه هاي اجلاسيه 4 هزار شهيد استان گلستان؛
فرماندار علي آباد کتول از مزين شدن 2 پل بزرگ اين شهرستان به نام سرداران شهيد و ميزباني«تجمع بزرگ اسوه های صبر» در راستاي برنامه هاي اجلاسيه 4 هزار شهيد استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 16 October 2016
 فرماندار علي آباد کتول از مزين شدن 2 پل بزرگ اين شهرستان به نام سرداران شهيد و ميزباني«تجمع بزرگ اسوه های صبر» در راستاي برنامه هاي اجلاسيه 4 هزار شهيد استان گلستان خبر داد.

هفتمین نشست شورای سیاست گذاری اجلاسیه 4000 هزار شهید استان گلستان در راستای هماهنگی برنامه های این اجلاسیه در سطح شهرستان ها برگزار شد که در برنامه ریزی های انجام شده توسط این شورا، میزبانی «تجمع بزرگ اسوه های صبر» با حضور مادران و همسران شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان گلستان به علی آباد کتول واگذار شده است.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این نشست درباره اقدامات ستاد شهرستانی اجلاسیه 4000 شهید استان، گفت: تا کنون 5 نشست هماهنگی برای اجرای برنامه های واگذار شده اجلاسیه به علی آباد کتول برگزار شده است.

وی افزود: در همین راستا کمیته های 11 گانه در سطح شهرستان شکل گرفته و احکام هر یک از اعضای آن اعطا شده است.

وی همچنین با اشاره به میزبانی علی آباد کتول در همایش بزرگ اسوه های صبر، گفت: این همایش در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار می شود و حدود 6000 هزار نفر بانوی ایثار گر استان گلستان برای حضور در این مراسم دعوت خواهند شد.

تجری مفرد با اشاره به اینکه تا کنون سردار محسن رضایی و خانم فلاحت پور برای سخنرانی در این مراسم پیشنهاد شده اند، افزود: خانم غفاری مسئول امور بانوان استانداری گلستان مسئولیت هماهنگی حضور یک سخنران مطرح کشوری در این تجمع بزرگ را عهده دارد.

وی همچنین با تشریح برنامه های جاری ذیل این اجلاسیه در این شهرستان، خاطر نشان کرد: برای 456 شهید والامقام شهرستان تندیس اجلاسیه ساخته شده که توسط کمیته های تعیین شده در حال اهدا به خانواده معظم آن ها است.

فرماندار علی آباد کتول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به 2 پل روگذر شهرستان، اعلام کرد: در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، 2 پل روگذر واقع در ورودی غربی(فاضل آباد به علی آباد کتول) و شمالی علی آباد (علی اباد کتول به مزرعه) به نام 2 سردار شهید این شهرستان مزین می شود.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار