معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت هفته استاندارد (23 تا 29 مهر) برلزوم آموزش فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد از سنین کودکی به افراد تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 16 October 2016
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت هفته استاندارد (23 تا 29 مهر) برلزوم آموزش فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد از سنین کودکی به افراد تاکید کرد.

فرهاد شیبک در مراسم زنگ استاندارد که در دبستان شاهد پسران گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: افراد جامعه بایستی بدانند استاندارد ضامن سلامت آنان است. 

وی با مهم دانستن مساله استاندارد در سلامت زندگی افراد جامعه، گفت: لازمه فرهنگ سازی، آموزش است که بایستی درحوزه های مختلف از جمله درحوزه استاندارد به صورت جدی به آن پرداخته شود.

شیبک، آموزش و پرورش و مدارس را بهترین مکان برای فرهنگ سازی دانست و اضافه کرد: آموزش مباحث مهمی چون استاندارد بایستی در مدارس بویژه از مقطع پیش دبستانی آغاز شود. 

وی تصریح کرد: دانش آموزان بهترین سفیران فرهنگ سازی در جامعه بویژه خانواده های خود هستند که نباید از این ظرفیت بزرگ غافل ماند.

رئیس اداره استاندارد گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک هفته استاندارد، هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی بیشتر دانش آموزان با علامت استاندارد و استفاده از کالاهای استاندارد اعلام کرد.

سیدعلی جعفری ایوری، با مهم دانستن استاندارد و اینکه علامت استاندارد نشانه کیفیت کالا است، خطاب به دانش آموزان گفت: شما بایستی هنگام خرید، چه به تنهایی و چه با بزرگترها، حتما به علامت استاندارد و تاریخ تولید و مصرف کالا بویژه بر روی مواد غذایی توجه کنید تا از برخی بیماری ها از جمله مسومیت غذایی مصون بمانید.

در این مراسم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس که در سال جدید تحصیلی 66 هزار دانش آموز که پنج هزار نفر آنان در مقطع پیش دبستانی مشغول تحصیل اند، نیز حضور داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار