رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه هم اندیشی مدیران آموزش واحدهای تولیدی استان گلستان، گفت: یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است.
کد خبر: ۳۱۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 16 October 2016
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه هم اندیشی مدیران آموزش واحدهای تولیدی استان گلستان، گفت: یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: سهم آموزش در کشورهای توسعه یافته، در حال توسعه و کمتر توسعه یافته متفاوت بوده و یکی از عوامل مهم در توسعه کشورها آموزش است.

وی با اشاره به افزایش میزان رشد ارزش افزوده بخش صنعت استان طی سالیان اخیر، گفت: استان گلستان از جمله استان های در حال توسعه کشور است و استان از رتبه 27 رشد ارزش افزوده بخش صنعت پیش از دولت تدبیر و امید، امروز به جایگاه بیستم رسیده است و در صورت تداوم وضعیت کنونی قادر خواهیم بود تا در چهار سال آینده حتی در زمره 15 استان اول در این بخش قرار بگیریم و به همین دلیل اگر بحث آموزش را در استان فرهنگ سازی نکنیم، متضرر خواهیم شد.

به گفته قوانلو، علی رغم وضعیت مطلوب رشد ارزش افزوده بخش صنعت استان، در رشد بهره وری به رشد پیش بینی شده دست نیافته ایم ، که مهمترین عامل آن کمبود آموزش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: عمده ترین دلیل رشد و رونق در واحدهای بزرگی نظیر فولاد مبارکه و مس سرچشمه اهمیتی است که برای آموزش قائل هستند.

وی افزود: بیشتر اتفاقات و حوادثی که در واحدهای تولیدی حادث می شود ناشی از عدم آموزش کافی مدیران و کارکنان آنهاست و مدیران واحدهای تولیدی نمی دانند که نبود آموزش هزینه های زیادی را بر دوش واحد آنها می گذارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار