مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اهدا ٦ هزار و ٦ هزار و٣٩٠جلد کتاب خبر داد و گفت: مبلغ اهدا این کتاب ها ٩٧٥ میلیون و ٨٢٠ هزار ریال بوده است.
کد خبر: ۳۱۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 16 October 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اهدا ٦ هزار و ٦ هزار و٣٩٠جلد کتاب خبر داد و گفت: مبلغ اهدا این کتاب ها ٩٧٥ میلیون و ٨٢٠ هزار ریال بوده است.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت با بیان این نکته که یک هزار و ٤٤٣ عنوان کتاب به بخش های مختلف اهدا شده، افزود: اغلب کتاب های اهدایی در چهار حوزه دینی، عمومی و کودک و نوجوان هستند.

وی تعداد کتاب های عمومی اهدایی را ٧٦٤ جلد اعلام کرد و گفت: هزینه این کتاب ها ٢٦٥ میلیون و ٦٣٠ هزارریال بوده است.

به گفته حجت الاسلام فضیلت، سه هزار و ١١جلد کتاب تخصصی در سه ماه دوم سال جاری اهدا شده که هزینه آنها به ارزش ٣٥٧ میلیون و ٤٨٠ هزار ریال و دو هزار و ٣٧ جلد کتاب در حوزه دینی به ارزش ٣١٦ میلیون و ٥٠ هزار ریال توسط این اداره کل اهدا شده است.

وی تعداد کتاب های اهدایی در حوزه کودک و نوجوان را ٥٧٨ جلد اعلام کرد و گفت: مبلغ اهدای کتاب های این حوزه ٣٦ میلیون و ٦٦٠ هزار ریال می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مطالعه کتاب تاکید کرد و آن را در افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه بسیار موثر دانست و گفت: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزش های دینی وتاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند.

وی با بیان اینکه خانواده اولین بنیان تاثیرگذار در جامعه است، افزود: پدر و مادر نقش مهمی در شکل گیری و نهادینه کردن عادت حسنه کتابخوانی دارند.

حجت الاسلام فضیلت در خاتمه یادآور شد: عادت کردن به کتابخوانی لازم و کافی نبوده و می بایست نسبت به تحکیم و تداوم آن عادت کوشید تا هدف و مقصود مطالعه را بتوان در جامعه تحقق بخشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار