150 دانش آموز دختر دبیرستان های گنبدکاووس در قالب کاروان بسیج دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۱۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 17 October 2016
150 دانش آموز دختر دبیرستان های گنبدکاووس در قالب کاروان بسیج دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس روز دوشنبه در حاشیه اعزام این دانش آموزان به خبرنگاران گفت: اعزام دانش آموزان با هدف ارتقای دانش ، بینش و معرفت دانش آموزان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس انجام می شود.
سرهنگ علی لشکر بلوکی افزود: در سال 95 سه مرحله اعزام دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به تعداد یک هزار دانش آموز برنامه ریزی شده و که امروز اولین مرحله آن با ا عزام 150 دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور انجام شد.
وی افزود: دانش آموزان اعزامی با بازدید عینی از مناطق عملیاتی کشور و روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس، به طور عینی و عملی با جانفشانی ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد که با تداوم این حرکت فرهنگی ، جریان فرهنگی تاثیر گذار در بین قشر جوان و نوجوان و دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور رقم بخورد.
به گزارش ایرنا، اعزام دانش آموزان دختر شهرستان گنبدکاووس با چهار اتوبوس از 12 مدرسه مقطع دبیرستان این شهرستان 360 هزار نفری که در شرق استان گلستان واقع است، انجام شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار