فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی:
"الیاس هیوه چی" گفت: ورزش رمز سلامت،تندرستی و پویایی است و توسعه آن،ارتقاء سلامت عمومی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۳۱۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 17 October 2016
 "الیاس هیوه چی" گفت: ورزش رمز سلامت،تندرستی و پویایی است و توسعه آن،ارتقاء سلامت عمومی را به دنبال دارد.

 صبح امروز دوشنبه 26 مهر ماه، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، "الیاس هیوه چی" فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی فرا رسیدن این هفته را به دست اندر کاران و ورزشکاران شهرستان تبریک گفت.

 در پیام نماینده عالی دولت آمده است: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی،نقشی اساسی و بنیادی،در زندگی امروز دارد.ورزش رمز سلامت،تندرستی و پویایی است و توسعه آن،ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، بلکه بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد در این صورت،ورزش را نیز باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد .

 ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

 26 مهر به عنوان آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش،نامگذاری شده است.این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است .

 بی شک ورزش شهرستان با توجه به سرمایه انسانی جوان مستعد و بالنده، زمینه های زیادی را برای رشد و تعالی داراست و از این حیث باید همه با همدلی و اتفاق نظر بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده ساز این شهرستان عمل نموده و با تضمین سلامت جسم و روح آنان از طریق ورزش شادابی و طراوت نیروی انسانی را به عنوان محور اصلی توسعه شهرستان تضمین کنیم.

 اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران،جامعه ورزش شهرستان آق قلا به ویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند،تبریک عرض می نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار