مدیرکل بحران گلستان:
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: زلزله 3.2 ریشتری صبح امروز سه شنبه شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا در شمال استان، خسارتی نداشته است.
کد خبر: ۳۱۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 18 October 2016
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: زلزله 3.2 ریشتری صبح امروز سه شنبه شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا در شمال استان، خسارتی نداشته است.

صادقعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زمین لرزه ساعت 5 و 20 دقیقه صبح در عمق 15 کیلومتری زمین رخ داده و هیچگونه خسارتی گزارش هم نشده است.
به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 37.32 درجه شمالی و 54.40 درجه شرقی ثبت شده است.
براین اساس، مرکز وقوع این زمین لرزه تا شهر انبار الوم 28 کیلومتر و تا شهر آق قلا 34 کیلومتر فاصله داشت.
گلستان یکی از استان های زلزله خیز کشور است که به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری در سال های اخیر بیش از 950 زمین لرزه در مناطق گوناگون آن رخ داده است.
شهرستان آق قلا با دو بخش مرکزی و وشمگیر افزون بر 109 هزار نفر جمعیت دارد، انبارالوم مرکز بخش وشمگیر است.

* ادامه بارش در گلستان 
وی در خصوص شرایط جوی استان نیز اظهار داشت: بارش ها از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز و هم اینک نیز ادامه دارد و یک بارندگی طبیعی و گذرا بوده و مشکلی ایجاد نکرده است.
مقدم وضعیت جوی امروز استان را ابری و بارانی اعلام کرد و یادآور شد که این شرایط هوایی تا عصر سه شنبه ادامه دارد و از فردا شاهد مساعد شدن هوا خواهیم بود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان اضافه کرد که حداکثر میزان بارش از شب گذشته تا پایان شرایط کنونی بارندگی بین 6 تا 7 میلی متر خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار