سخنگوی شورای شهر گرگان:
سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: با تصویب شورای شهر گرگان زمین هتل شهرداری در منطقه ناهارخوران گرگان پس از مدت‌ها، از منابع طبیعی خریداری و تملک شد.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 19 October 2016
سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: با تصویب شورای شهر گرگان زمین هتل شهرداری در منطقه ناهارخوران گرگان پس از مدت‌ها، از منابع طبیعی خریداری و تملک شد.

صفرعلی پائین‌محلی در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: عصر امروز در سیصد و نوزدهمین جلسه رسمی، علنی و فوق العاده شورای شهر گرگان با اکثریت آراء خریداری و تملک زمین هتل شهرداری گرگان در منطقه ناهارخوران به تصویب رسید.

وی افزود: براساس این مصوبه، زمین هتل شهرداری گرگان با بیش از 6 هزار و 382 متر مساحت که از اراضی ملی است با 26 میلیارد و 805 میلیون ریال اعتبار توسط شهرداری خریداری و تملک می‌شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: هدف از این طرح، عمران و آبادانی شهری، تامین منافع مردم و اجرای طرح‌های گردشگری است و انجام این کار برای شورای شهر دوره چهارم یک کار منحصر به فرد در کارنامه این شورا است.

پائین‌محلی گفت: مصوبات و موافقت منابع طبیعی، مدیر امور اراضی و استانداری گلستان نیز گرفته شده و این زمین از منابع طبیعی خریداری و در تملک شهرداری قرار می‌گیرد و هتلی در شان مردم گرگان در منطقه ناهارخوران احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: در این زمین در گذشته هتل شهرداری گرگان با قدمت زیاد و فرسوده وجود داشت که در شان گردشگران و مردم گرگان نبود و از مدت‌ها پیش شهرداری گرگان به دنبال تملک این زمین و احداث هتل در آن بود که با مساعدت و همکاری معاون عمرانی استاندار و منابع طبیعی این کار محقق شد.

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به طولانی شدن بررسی و تصویب این طرح در شورای شهر افزود: شهر گرگان همواره برای پذیرائی و اسکان مسافران و گردشگران به خصوص در فصل تابستان با مشکل مواجه بود که با تملک این زمین با مشارکت بخش خصوصی هتلی مناسب احداث می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گرگان و پائین آمدن درآمدهای شهرداری افزود: اعضای شورای شهر در این مدت تلاش داشتند که قیمت خریداری زمین را کاهش دهند تا به سود شهرداری و شورای شهر و مردم گرگان شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: در این جلسه همه اعضای شورای شهر به جزء آقایان گرزین، ربیعی و یوسفی حضور داشتند و این موضوع با اکثریت آراء به تصویب رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار