با حضور فرماندار و مسئولین استانی:
همایش بزرگ هفته پیوند اولیاء و مربیان شهرستان آق قلا با حضور "الیاس هیوه چی"فرماندار،مسئولین استانی و شهرستانی،معلمین و اولیاء دانش آموزان در سالن امام خمینی(ره)شهر آق قلا برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 19 October 2016
 همایش بزرگ هفته پیوند اولیاء و مربیان شهرستان آق قلا با حضور "الیاس هیوه چی"فرماندار،مسئولین استانی و شهرستانی،معلمین و اولیاء دانش آموزان در سالن امام خمینی(ره)شهر آق قلا برگزار شد.

"الیاس هیوه چی"در این همایش،هفته پیوند اولیاء و مربیان را بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه دانست و گفت:در سایه پیوند اولیاء و مربیان باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی و تخصصی آنان برای تربیت هر چه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم.

 فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه افزود:در سایه پیوند اولیاء و مربیان پیوند میان دو نهاد خانه و مدرسه مستحکم تر شده و از مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت کشور به میزان چشم گیری کاسته می شود.

 وی تربیت را امر خطیر و مهم بر شمرده و گفت: با توجه به اهمیت بسزایی که مدرسه در شکل گیری شخصیّت اجتماعی کودکان و نوجوانان دارد،احساس مسئولیت و توجه اولیای عزیز لازم است و مشارکت مستمر اولیاء و مربیان است که به تربیت فرزندان شایسته و متعهد خواهد انجامید.

 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا،آشنا کردن والدین دانش آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش بویژه آیین نامه انجمن اولیا و مربیان، یافتن بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه،ایجاد حساسیت در اولیاء و مربیان نسبت به اهمیت تربیت و معرفت دینی دانش آموزان،ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی در اولیای دانش آموزان و تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت و ایجاد سبک زندگی اسلامی ایرانی را از مهم ترین اهداف در راستای تعلیم و تربیت دانست.

 رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا همچنین در خاتمه سخنان گریزی به وضعیت ثبت نام اینترنتی و مشارکت بالای روستائیان شهرستان در این طرح داشته و خواستار مشارکت همگانی با توجه به تمدید ثبت نام در سامانه تا 30 مهر ماه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار