فرماندار و رییس ستاد سرشماری شهرستان گرگان:
صبح امروز همزمان با سراسرکشور مراسم آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت حضوری در شهرستان گرگان آغاز شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 19 October 2016
صبح امروز همزمان با سراسرکشور مراسم آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت حضوری در شهرستان گرگان آغاز شد.

"سیدعباس حسینی" فرماندار و رییس ستاد سرشماری شهرستان گرگان در جمع کارشناسان و آمارگیران سرشماری بیان داشت: باید همه کسانیکه که در امر سرشماری فعالیت دارند و اغلب نیز از قشر جوان هستند ،الگویی از شاخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای دیگران در سطح شهرستان باشد.

وی گفت: همه آمارگیران به عنوان نمایندگان دولت در بدنه جامعه می باشند که اطلاعات دریافتی شما پایه و مبنای تصمیم گیری در کشور می باشد.

فرماندار گرگان اظهار داشت: چند روستا در شهرستان گرگان حدود 90تا 95درصد بصورت اینترنتی ثبت نام کرده اند که در فرایند سرشماری بصورت حضوری کمک زیادی به آمارگیران در زمان آمارگیری خواهد نمود.

دکتر حسینی بیان داشت: در این دوره از سرشماری تعداد 147نفر آمارگیر فعالیت دارند که از این تعداد، 40نفر در روستاها مشغول به دریافت اطلاعات خانوار از روستاییان خواهند شد و در این مدت یکماه هریک از آمارگیران حدود 1200خانوار را سرشماری خواهند کرد.

لازم بذکر است سرشماری بصورت حضوری تا 25آبان ادامه دارد و مردم می توانند تا روز جمعه 23مهر با حضور در سایت www.sarshomari95.ir نیز بصورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

همچنین همه کسانیکه بصورت اینترنتی ثبت نام کرده و نیاز به ویرایش دارند می توانند از روز شنبه 24مهر بمدت یک هفته موارد خود رادر سایت سرشماری اصلاح و ویرایش نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار