فرماندار شهرستان علی آبادکتول:
مراسم افتتاحیه مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صورت حضوری با حضور احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 19 October 2016
مراسم افتتاحیه مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صورت حضوری با حضور احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارگفت: آمارگیران سرشماری در امانتداری و حفظ اطلاعات خانوار تلاش کنند و ماموران سرشماری باید امانتدار و حافظ اطلاعات شخصی خانوار باشند.

تجری مفرد در مراسم افتتاح ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ضمن تشکر از همکاری همه دست اندرکاران برگزاری این طرح از روز آغازین اجرای تا به امروز گفت: طی این مدت جلسات خوبی با اقشار مختلف سطح شهرستان ازمدیران ادارات، مدیران آموزش و پرورش، روابط عمومی های ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی برگزار شده است که در همه آنها بر انجام دقیق و صحیح سرشماری و تشویق به حضور مردم در سرشماری به ویژه سرشماری اینترنتی تاکیدشده است.

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن علی آباد کتول اظهار داشت: نقش و اثرگذاری سرشماری در تمام حوزه ها بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر کشوری بخواهد در مباحث برنامه ریزی و همه حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و حتی سیاسی پیشرفت نماید، نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است، آمار و اطلاعاتی که منطبق بر واقعیت ها باشد.

تجری مفرد به مأموران سرشماری شهرستان تأکید نمود: در حفظ حریم خصوصی خانواده ها و افراد جامعه در جریان اجرای طرح سرشماری، حفظ اطلاعات محرمانه افراد، رعایت شئونات اخلاقی در طول اجرای طرح، رعایت ادب و احترام به شهروندان در زمان مراجعه به منازل و حفظ شأن و جایگاه دولت و مجریان این طرح ملی بایستی نهایت دقت و تلاش را داشته باشید.

وی مشارکت همه دستگاه ها را در اجرای سرشماری مهم دانست و افزود: همه دستگاه ها، نهاد ها و ادارات شهرستان باید امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.

فرمانداردر پایان به ماموران آمارگیر سرشماری شهرستان گفت: سعه صدر، رعایت موازین اخلاقی و تکریم همشهریان هنگام مراجعه لازم است مورد توجه ویژه ماموران آمار گیر قرار گیرد.

در پایان مراسم فرماندار شهرستان مامورین سرشماری را بدرقه کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار