با حضور مهندس صادقلو فرماندار رامیان؛
در جلسه ای با حضور مهندس صادقلو فرماندار، برهانی معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رامیان، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و سرمایه گذار بخش خصوصی در خصوص وضعیت حمام تاریخی ایلخانی شهر رامیان و مرمت این بنای تاریخی تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 19 October 2016
در جلسه ای با حضور مهندس صادقلو فرماندار، برهانی معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رامیان،مدیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان و سرمایه گذار بخش خصوصی در خصوص وضعیت حمام تاریخی ایلخانی شهر رامیان و مرمت این بنای تاریخی تصمیم گیری شد.

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه یکی از اصلی ترین محورهای توسعه شهرستان رامیان را بر پایه محور گردشگری دانسته و افزود: با توجه به پتانسیلهای موجود در شهرستان و پیشینیه قوی تاریخی و فرهنگی منطقه و با تقویت بخش گردشگری میتوانیم در جهت توسعه شهرستان حرکت نمائیم.

فرماندار در ادامه بر حمایت کلیه دستگاههای متولی در جهت توسعه و احیاء آثار تاریخی و تقویت و توسعه گردشگری شهرستان تاکید نمود.

برهانی معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از وجود فضای تعاملی و فرهنگی موجود بین مسئولین شهرستان حضور سرمایه گذار بخش خصوصی جهت مرمت و احیاء این اثر تاریخی را فرصتی مغتنم برای توسعه گردشگری رامیان دانست و احیای این بنای تاریخی را یکی از دغدغه های مسئولین و ماموریتهای سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان دانست.

در این جلسه سرمایه گذار به ارائه طرح و ایده خود و توضیحات لازم در خصوص تبدیل این بنای تاریخی به موزه و رستوران پرداخت و مقرر شد وی طرح خود را به صورت مکتوب به شهرداری رامیان ارائه نموده تا پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و انعقاد تفاهم نامه با شهرداری مراحل اجرای این طرح را از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیگیری نماید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار