رئيس ‌پليس آگاهي گلستان خبر داد
رئيس ‌پليس آگاهي گلستان از کشف 15 هزار قلم داروي فاسد در يک عمليات پليسي خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 21 November 2016
رئيس ‌پليس آگاهي گلستان از کشف 15 هزار قلم داروي فاسد در يک عمليات پليسي خبر داد.

سرهنگ "مجتبي مروتي" در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي در پي دريافت گزارشي مبني بر وجود داروهاي قاچاق و تاريخ مصرف گذشته در يک واحد مسکوني، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و تشکيل اکيپي مجرب با تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه روزي، اقدام به رصد و کنترل فرد قاچاقچي کردند و با اطمينان از صحت موضوع و شناسايي محل دپوي کالاي غيرمجاز در يک عمليات غافلگيرانه، وي را که در حال جابه جايي داروها بود دستگير کردند.
رئيس‌ پليس آگاهي استان گلستان تصريح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از منزل متهم، 15 هزار قلم انواع داروي قاچاق و تاريخ مصرف گذشته و فاقد هرگونه مجوز قانوني را کشف کنند.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران در راستاي حمايت از اقتصاد ملي و توليدکنندگان داخلي، مبارزه با پديده شوم قاچاق و برخورد مقتدرانه و قانوني با سودجويان، لحظه‌اي درنگ نمي‌کنند.
سرهنگ مروتي با اعلام تشکيل و ارسال پرونده متهم به مراجع قضائي، از مردم خواست براي تهيه اقلام بهداشتي و دارويي از مبادي رسمي کشور اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار