به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
از تلاشگران و خادمان نشر کتاب گلستان در همایشی با همین نام در موسسه فرهنگی میرداماد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 23 November 2016
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تلاشگران و خادمان نشر کتاب گلستان در همایشی با همین نام در موسسه فرهنگی میرداماد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بخش فرهنگ و هنر استان تجلیل به عمل آمد.
 در این مراسم از زینب قلعه قافی از کانون طه شهرستان رامیان و خدیجه نظری از کانون امام خمینی (ره) شهرستان گرگان در بخش برگزیدگان طراحان طرح عشایر و روستاهای دوستدار کتاب تجلیل شد.
همچنین از مریم عباسی به عنوان برگزیده طرح مروجان کتابخوانی، رضا شجاعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس به دلیل اهمیت و پیگیری پایتخت کتاب ایران و انتخاب شهرستان گنبد به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران و آقای نقی زاده موسوی رئیس شعبه دادگستری گنبد به دلیل محکوم کردن متهمین جرائم غیر عمد به مطالعه کتاب در این همایش با اهدا جوایزی تقدیر شد.

این گزارش می افزاید: از فریده قبادی به دلیل اجرای مطلوب طرح های ٣ماه (طرح عیدانه کتاب، طرح تابستانه کتاب و طرح پائیزه کتاب) و حجت الله نوروزی به عنوان چاپخانه دار برگزیده و فعال در عرصه چاپ کتاب تجلیل شد.

در این همایش رضا احمدی موسی آباد و هادی خرمالی به عنوان نویسنده برگزیده و احمد خواجه نژاد و حسین حسین زاده به عنوان ناشران برگزیده، سید احمد حسینی به عنوان کتابخوان برتر و شهلا نسایی به عنوان کتابدار برگزیده کتابخانه های عمومی موسسات تجلیل شدند.

همچنین از وحیده غفاری به عنوان کتابدار برگزیده و فاطمه زلفی به عنوان کتابخوان برگزیده کانون مساجد استان با اهدا جوایز نقدی و لوح تقدیر قدردانی شد.

گفتنی است رونمایی از کتاب "گلچین سروده های شاعران استان" که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده و کتاب "اتللو و یازر یاسر" به قلم عطاا.. صفرپور بخش دیگری از این همایش بود. همچنین در خاتمه همایش تجلیل از تلاشگران و خادمان نشر کتاب با اهدا جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار