مهندس صفرعلی جمال لیوانی با دعوت از مدیران دستگاههای اداری استان درخواست داشت برابر الگوی تعیین شده، مصرف گازسازمان خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.
کد خبر: ۳۳۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 24 November 2016
مهندس صفرعلی جمال لیوانی با دعوت از مدیران دستگاههای اداری استان درخواست داشت برابر الگوی تعیین شده، مصرف گازسازمان خود را  به نحو مطلوبی مدیریت کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مدیران گرامی استان که نهایت همکاری را با این شرکت  اعمال می کنند افزود: یکی از مواردی که می تواند در این خصوص مورد توجه قراربگیرد روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات و سازمانها یک ساعت قبل از آغاز بکار و همچنین خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار است.

مدیرعامل گاز گلستان افزود: خاموش نمودن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل و عایق بندی لوله‌های موتورخانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد  با برچسب انرژی  بالا  امری بسیارضروریست که می تواند حجم  بالایی از مصرف  گاز را بکاهد. 

وی در ادامه تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین  21- 18 درجه  تعیین شده است که ضرورت  دارد ادارات  دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

جمال لیوانی گفت: در برخی از سازمانها و دستگاهها  مدیریت  مصرف  آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد و حجم بالای مصرف را در قبوض گاز آنها شاهد هستیم  .

مدیرعامل گازگلستان در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم این موضوع مورد توجه قرار گیرد و کلیه مدیران عزیز با عزم ملی در این راستا تلاش نمایند تا بتوانیم ضمن جلوگیری از افت فشار گاز این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده نموده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار