با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:
با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان: جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه فاز 7 ارتباطات سیار در استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 24 November 2016
با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان: جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه فاز 7 ارتباطات سیار در استان برگزار شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با حضور در محل مدیریت ارتباطات سیار استان از نزدیک به بررسی میزان پیشرفت پروژه های در دست اقدام این مدیریت پرداخت .

مهندس غلامعلی شهمرادی به اتفاق هیئت همراه در خصوص آگاهی از مراحل پیشرفت پروژه های در دست اجرای مدیریت ارتباطات سیار جلسه ای تشکیل داد.

وی که هدف از این جلسه را بررسی مشکلات و موانع سرراه اجرای پروژه های مهم مخابرات درزمان اکنون دانست افزود: اجرای پروژه فاز 7 ارتباطات سیار که مدتی است در استان گلستان شروع شده است از طرحهای مهمی میباشد که در حال حاضر در بخش ارتباطات سیار مخابرات گلستان درحال اجراست و میبایست با دقت فراوان  وبراساس برنامه زمانبندی شده به پایان برسد، بنابراین رصد کردن و پیگیری امورات مربوط به آن از اولویت هاست.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه باعث رضایت مشتریان همراه اول در استان خواهد شد گفت: تجهیز سایت های همراه اول به فناوری 3G و 4G موجب میشود مشترکان همراه اول به آسانی و با کیفیت زیاد از خدمات، سرویسهای همراه اول از جمله اینترنت آن بهره مند شوند و در همه نقاط شهری  استان از این فناوری استفاده نمایند.

در این جلسه همچنین مهندس عرب مدیریت ارتباطات سیار مخابرات استان، به ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه  پرداخت و با تشریح جزئیات اجرای این طرح مشکلات و مسائل پیش رو  را مطرح و پیشنهاداتی در خصوص رفع آن ارائه نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار