مدیر مخابرات منطقه گلستان:
مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان: تدوین برنامه 5 ساله تحول مخابرات ایران راه را برای همه مشخص کرده است
کد خبر: ۳۳۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 24 November 2016
مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان: تدوین برنامه 5 ساله تحول مخابرات ایران راه را برای همه مشخص کرده است.

 اولین همایش هم اندیشی با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ictروستایی شرق استان گلستان برگزار شد.

این همایش که مشابه آن برای دفاتر غرب استان نیز برگزار شده بود با حضور مدیرمخابرات منطقه گلستان و معاون و مدیران و روسای ستادی و ادارات تابعه در شهرستان گنبد برگزار شد.

مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان که در حضور مدیران کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و  ictروستایی شرق استان سخن میگفت : با مهم برشمردن جایگاه مخابرات از حیث توانمندی در رونق صنعت ict افزود : سهم ایران از نگاه درآمدی در صنعت ict بسیار ناچیز میباشد که این یکی از معضلاتی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: همه از اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاهی دارند و ضروت ارائه خدمات بصورت الکترونیکی برهمه واضح و  روشن است ولی اینکه چرا خدمات الکترونیکی توسعه نمی یابد باید ریشه یابی شود.

مهندس شهمرادی نقش دفاتر پیشخوان دولت و ict روستایی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد با همت بیشتر در آشنایی مردم با انواع خدمات الکترونیکی تلاش کنیم و مخابرات بعنوان متولی توسعه خدمات ict در استان نیز حمایتهای لازم در راه آماده سازی زیرساختهای مورد نیاز انجام خواهد داد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به تحول عظیمی که در مخابرات ایران رخ داد گفت : تدوین برنامه 5 ساله تحول مخابرات ایران راه را برای همه مشخص کرده است بطوریکه میبایست هدف همه ما تبدیل شرکت مخابرات ایران به یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال باشد تا بعد از 5 سال مخابرات ا یران به یک شرکت تماما IP از لحاظ فنی و تماما IT  از لحاظ فرآیندی تبدیل شود.

وی از مخابرات بعنوان قدیمی ترین و بزرگترین اپراتور یاد کرد و افزود: انتظار داریم با تعامل وهمکاری بیشتر بین دفاتر و مخابرات ، در پیشرفت صنعت ICT در استان تلاش کنیم  با نقش آفرینی موثر در این حوزه و تشویق مردم به استفاده از خدمات الکترونیکی در راه رونق این کسب و کار مفید و افزایش درآمد آن قدم برداریم .

در ادامه این جلسه مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان با معرفی خدمات وسرویسهای همراه اول به مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی درخصوص مشتری مداری و جلب رضایت آنان راهکارهایی ارائه نمود.

درپایان نمایندگان دفاتر نیز با بیان مشکلات و مسائل ، پیشنهاداتی درخصوص رفع مشکلات مطرح وخواستار حمایت مسئولان دستگاههای اجرایی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار