مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبرداد:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی سه روز گذشته به ۳۲۷ حادثه دیده برف و کولاک در گلستان امدادرسانی انجام‌شده است.
کد خبر: ۳۳۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 24 November 2016
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی سه روز گذشته به ۳۲۷ حادثه دیده برف و کولاک در گلستان امدادرسانی انجام‌شده است.

حسین احمدی در رابطه با عملیات امداد و نجات درپی بارش برف شدید در گلستان اظهار کرد: طبق اخطاریه هواشناسی مبنی بر کاهش دما، بارش برف و ادامه این شرایط در استان، از سوی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در طی روزهای گذشته و جاری امدادرسانی در محورهای خوش ییلاق، اولنگ، توسکستان به شاهرود در حال انجام است.

وی افزود: طی سه روز گذشته ۱۴ تیم عملیاتی در قالب ۳۰ نجاتگر و پرسنل به امدادرسانی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی پرداخته‌اند و به ۳۲۷ حادثه‌دیده در راه ماندگان برف و کولاک استان امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از به‌کارگیری ۱۳ خودروی عملیاتی خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات ۸۲ خودرو امدادرسانی و رهاسازی شده‌اند.

کمک به ۵۰۰ نفر در ۷ روز

احمدی با اشاره به عملیات امداد و نجات در بازه زمانی ۲۸ آبان تا چهارم آذر گفت: در این هفت روز به ۵۰۰ حادثه‌دیده توسط ۶۶ پرسنل و نجاتگر که در قالب ۲۲ تیم عملیاتی حضور داشتند امدادرسانی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت برای ۱۲۱ دستگاه خودرو امدادرسانی و رهاسازی انجام‌شده که ۲۳ دستگاه خودروی عملیاتی در این عملیات حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از امدادرسانی به مادر باردار و نوزاد تازه متولدشده در روستای زنگلاب شهرستان مینودشت خبر داد و گفت: صبح امروز (پنجشنبه) یک بانوی باردار با مراجعه به خانه بهداشت روستای زنگلاب وضع حمل کرده و ساعت هفت و ۴۵ دقیقه طی تماسی با جمعیت هلال‌احمر نیروهای امدادی این مادر و نوزاد متولدشده را به بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت منتقل کرده‌اند.

احمدی افزود: در حال حاضر حال مادر و کودک خوب بوده و عملیات ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به پایان رسیده است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار