فرمانده انتظامي استان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري دو سارق و اعتراف آنان به 43 فقره انواع سرقت در راستاي طرح عملياتي مبارزه با سرقت خبر داد.از دستگيري دو سارق و اعتراف آنان به 43 فقره انواع سرقت در راستاي طرح عملياتي مبارزه با سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 27 November 2016
فرمانده انتظامي استان از دستگيري دو سارق و اعتراف آنان به 43 فقره انواع سرقت در راستاي طرح عملياتي مبارزه با سرقت خبر داد.

سردار "علي‌اکبر جاويدان" از اجراي طرح يک روزه عملياتي مبارزه با سرقت و پاکسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز در سطح استان خبر داد.

وي با اشاره به دستگيري دو سارق و اعتراف آنان به 43 فقره انواع سرقت تصريح کرد: سارقان در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به سرقت احشام، موتورسيکلت و سرقت منزل در نقاط مختلف گرگان و ديگر شهرهاي اطراف اعتراف کردند.

سردار جاويدان ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد زيادي اموال مسروقه از قبيل عابر بانک، گوشي تلفن همراه، لوازم خانگي و اسناد هويتي کشف شد.

فرمانده انتظامي گلستان مبارزه با سرقت را از اولويت‌هاي پليس در سال جاري عنوان و تصريح کرد: با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت، خوشبختانه شاهد کاهش 8 درصدي انواع سرقت در سطح استان بوده‌ايم.

سردار جاويدان در پايان با تقدير از تعامل بسيار خوب مردم در اطلاع رساني به موقع اخبار و حوادث مشکوک خاطرنشان کرد: تعامل خوب پليس با مردم مي‌تواند علاوه بر ارتقاء احساس امنيت موجب اعتماد عمومي به اين نيروي خدوم شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار