در شش ماهه نخست سالجاری
فروش بلیط سینماهای استان در شش ماهه نخست سال جاری رشد 165درصدی داشته است معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رشد ١٦٥درصدی فروش بلیط سینماهای استان در سال ٩٥ خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 27 November 2016
فروش بلیط سینماهای استان در شش ماهه نخست سال جاری رشد 165درصدی داشته است

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رشد ١٦٥درصدی فروش بلیط سینماهای استان در سال ٩٥ خبر داد.

قاسم قندهاری، افزود: فروش بلیط ٦ماهه اول سال گذشته ٣میلیارد و ٤٧٦میلیون و ٨٣٥هزار ریال بوده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال ٩٥ به ٩میلیارد و ٣٦٦میلیون و ٦٣٥ هزار ریال افزایش یافته است.

وی به فروش بلیط سینماهای گلستان در ٦ماهه سال گذشته اشاره کرد و گفت: فروش بلیط سینما عصر جدید گرگان، سال گذشته ٦٦٨میلیون و ٣٨٠هزار ریال بوده درحالی که این رقم در سال جاری به ٢میلیارد و ١٠٣میلیون و ٥٥٠هزار ریال رسیده است.

قندهاری فروش بلیط سینما بهمن گرگان را در ٦ماه اول سال گذشته ٢٠٧میلیون و ٩٧٠ هزارریال اعلام کرد و افزود: این در حالی است که فروش بلیط این سینما در ٦ماهه نخست سال جاری به ٦٥٠میلیارد و ٥٨٠هزار ریال رسیده است.

وی فروش بلیط سینما کاپری گرگان در ٦ماهه سال گذشته را ٢میلیارد و ٣٠میلیون و ١٦٥هزار ریال اعلام کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال جاری به ٥میلیارد و ٥١٢میلیون و ٥١٠هزار ریال افزایش یافته است.

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: با توجه به استقبال شهروندان استانی از مجموعه فیلم های اکران شده در سینماهای استان شرایط فروش این فیلم ها حکایت از رشد ١٦٥درصدی دارد.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود که با ادامه ارتقا سطح کیفی فیلم های تولیدی به این میزان استقبال در سال ها و ماههای آینده افزوده شود.

قندهاری تجهیز ١٠٠درصدی سینماهای استان به سیستم دیجیتال را از جمله دلایل استقبال شهروندان از سینماهای گلستان دانست و تصریح کرد: با تجهیز سینماها به سیستم دیجیتال امکان اکران همزمان فیلم ها با سراسری کشور مهیا شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان توجه فیلمسازان به مقوله فیلمنامه را از دیگر موارد جذب مخاطب در سینما اعلام کرد و افزود: ارتقا سطح کیفی فیلم های تولیدی و بهبود نظام اکران فیلم ها در ایجاد رغبت مخاطب بسیار اهمیت داشته است.

قندهاری افزایش ١٦٥درصدی فروش بلیط سینماهای استان را یک فرصت تلقی کرد و گفت: این شرایط برای سرمایه گذاران فرصتی است تا با ساخت سینمای خصوصی به افزایش فضای فرهنگی کمکی کرده و در عین حال سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشند.

وی در خاتمه به فروش بالای بلیط سینما کاپری گرگان در مقایسه با سایر سینماهای استان اشاره کرد و افزود: امکانات خوب این سینما باعث جذب مخاطب و استقبال گسترده گرگانی ها از این سینما شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار