معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه ها نباید در پی این دولت و آن دولت باشند چرا که همه این ها در ظرفیت نظام جمهوری اسلامی ایران است باید در پیرو امنیت ملی همه ما ید واحده باشیم.
کد خبر: ۳۳۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 27 November 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه ها نباید در پی این دولت و آن دولت باشند چرا که همه این ها در ظرفیت نظام جمهوری اسلامی ایران است باید در پیرو امنیت ملی همه ما ید واحده باشیم.

علی اصغر طهماسبی در دومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، افزود: شهدای حرم مظلوم ترین شهدا هستند که در همین راستا رسانه ها رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان جمهوری اسلامی ایران از جوانان دوران انقلاب، انقلابی تر هستند و اگر استکبار جهانی خیال کرده که می تواند آنان را مورد هدف خود قرار دهد زهی خیال باطل است.

طهماسبی اظهارداشت: اگر امروز در جایی اتفاقی رخ دهد باید در همان نقطه پاسخ داده شود و آن را ریشه کن کنیم.

وی تصریح کرد: اگر در حوزه دانشگاه اتفاقی افتاده است طبق قانون احدی حق ندارد مسائل را به بیرون دانشگاه انتقال دهد چراکه این باعث خواهد شد تا مردم ما دچار نگرانی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: همان گونه که در طی سه سال گذشته اعلام شد اکنون هم تاکید می کنم هیچ حیاط خلوتی برای ما و مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی ها در کلاس دانشگاه ها با علم به ارکان و خط قرمز نظام تعرض می کنند که این را هیچ کس برنمی تابد، افزود: کسانی که طرفدار شهدا، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند این موضوع را برنمی تابند و در جای خود مورد برخورد دستگاه های قضایی و امنیتی قرار خواهد گرفت.

طهماسبی اظهارداشت: با توجه به اینکه امروز سرعت تحولات بسیار زیاد است رسانه ها نقش بسیار مهمی را برعهده دارند که بسیار مورد توجه است.

وی تصریح کرد: اگر امروز قانونمداری و قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و فرهنگسازی را در دستور کار داشته باشیم بسیاری از اتفاقات رخ نخواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: پیاده روی اربعین حسینی توسط زائرین یک کنگره عظیم حسینی بود که توسط مسلمانان جهان اسلام اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان گلستان نخستین اجلاسیه ملی ٤ هزار شهید گلستان را در ٢٥ آذر برگزار خواهد کرد از سال گذشته تا کنون بالغ بر ٤ هزار برنامه در همین راستا اجرا شد.

طهماسبی اظهارداشت: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد مبارزه ما هم با دشمنان انقلاب آغاز شد که این باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای تولید خبر نباید مسابقه گذاشت باید توجه داشته باشیم هر خبری را که برای نظام حاشیه درست می کند ممکن است به وحدت ملی خدشه وارد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در خاتمه یادآور شد: رسانه ها نباید در پی این دولت و آن دولت باشند چرا که همه اینها در ظرفیت نظام جمهوری اسلامی ایران است باید در پیرو امنیت ملی همه ما ید واحده باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار