مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان خبر داد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای سوخت‌رسانی در فصل سرما خبر داد و گفت: 2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت جایگزین در صورت ادامه افت فشار گاز تحویل مصرف کنندگان شد.
کد خبر: ۳۳۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 27 November 2016
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای سوخت‌رسانی در فصل سرما خبر داد و گفت: 2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت جایگزین در صورت ادامه افت فشار گاز تحویل مصرف کنندگان شد.

امیر بنی‌کریمی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی، این شرکت در تمامی شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان و مردم شریف استان باشد.

وی افزود: باتوجه به برودت شدید دمای هوا در چند روز گذشته و افت فشار گاز میزان 7 میلیون لیتر فرآورده نفتی مایع (نفت‌گاز) تاکنون به نیروگاه علی‌آبادکتول تحویل شده تا این نیروگاه به عنوان سوخت جایگزین استفاده کند.

بنی‌کریمی اظهار داشت: با عنایت به سیاستگذاری‌های انجام شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان مبنی بر غیرفعال کردن جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده(CNG)  در جهت کاهش مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی و کمک به افزایش فشار گاز استا‌ن‌های همجوار، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان اقدام به توزیع بیش از 2 میلیون لیتر بنزین مازاد بر مصرف روزانه در جایگاه‌های عرضه سوخت کرد تا به فرایند سوخت‌رسانی به مردم شریف استان خللی وارد نشود.

این مقام مسوول بیان کرد: در راستای همین سیاستگذاری میزان 2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت جایگزین تحویل مصرف کنندگان قرار داده شده که در صورت ادامه افت فشار گاز مورد استفاده واقع شود.

وی تصریح کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای ذخیره‌سازی و توزیع به موقع نفت سفید نیز اتخاذ شده و تاکنون بیش از 400 هزار لیتر از این فرآورده علاوه بر سهمیه‌های اعلام شده عادی بین خانوارها نفت سفیدسوز استان توزیع شده تا مصرف‌کنندگان دچار مشکل نشوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی تمام همکاران خود که در برف و یخبندان چند روز اخیر از هیچ تلاشی برای خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز فروگذار نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد تا مصرف‌کنندگانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت و ذخیره‌سازی سوخت جایگزین نشده‌اند با مراجعه به این شرکت اقدام به دریافت و ذخیره‌سازی فرآورده‌های مورد نیاز خود کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار