معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بسیج مردمی از زمان تشکیل آن به فرمان امام راحل تا امروز یکی از بازوان پرقدرت جمهوری اسلامی ایران بوده و نظام همواره با اتکا به بسیج مردمی از گذرگاههای حساس و مهم، به سلامت عبور کرده است.
کد خبر: ۳۳۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 29 November 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بسیج مردمی از زمان تشکیل آن به فرمان امام راحل  تا امروز یکی از بازوان پرقدرت جمهوری اسلامی ایران بوده و نظام همواره با اتکا به بسیج مردمی از گذرگاههای حساس و مهم، به سلامت عبور کرده است.

"علی اصغر طهماسبی" بیان کرد: بسیج نیروی توکل‌کننده بر خدا، دین‌مدار و ولایتمدار، همیشه در صحنه، بی‌توقع و قانع، هوشیار و مدافع حق، سختکوش و بی‌ادعا، بصیر و چابک، استکبارستیز و دشمن‌شناس است.

وی، خودباوری، امیدواری، دلسوزی، خیرخواهی، بصیرت، ظلم‌ستیزی، آرمان‌خواهی، تواضع و ایثارگری را از دیگر صفات شاخص بسیجیان عنوان کرد و افزود: در یک جمله بسیج به واقع لشکر مخلص خداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه نظام اسلامی به شکرانه توکل بر خدا، مردم و بسیجیان در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده است، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت مردمی خوددر عرصه های سیاسی و امنیتی کشوری قدرتمند در حوزه بین‌الملل و منطقه است.

طهماسبی اظهار کرد: در حوزه امنیتی جمهوری اسلامی ایران توانسته با اتکا به تجربه سالها مبارزه با تروریسم و تقدیم حدود 20 هزار شهید ترور در کشور، تمامی عملیات های تروریستی گروههای تکفیری عامل استکبار  را در سالهای اخیر خنثی کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نخستین قربانی تروریسم در نظام بین الملل است، افزود: کودتاهای مختلفی  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت که به برکت وجود بسیج مردمی یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حوزه زیرساخت‌های نظامی یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و جهان است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در کنار قدرت سیاسی، امنیتی و علمی و فن آوری خود در عرصه اقتصادی نیز به خودکفایی رسیده و دشمنان نظام این را برنمی‌تابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه دوران تصدی گری قدرتهای بزرگ به پایان رسیده، تاکید کرد: دیگر قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند در کاخ‌های شیشه‌ای  بنشینند و برای سایر کشورها تصمیم اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با وجود شبکه های اجتماعی و گستردگی فضای مجازی وظیفه سنگین تری به دوش بسیجیان است و می بایست در سنگر فرهنگی عرصه را خالی نکرده و با حضور در این فضاها، مروج ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس باشند.

طهماسبی در ادامه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت وحدت آفرین استان استفاده شود، تصریح کرد: گلستان با وجود اقوام مختلف نمونه ای از ایران کوچک است و نباید اجازه داد وحدت مثال زدنی استان به راحتی خدشه‌دار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه باید صدای جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی صدایی واحد باشد، گفت: وحدت امت بزرگ اسلامی، لازمه توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی است.

وی در پایان بر لزوم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل تاکید کرد و گفت: از بسیجیان عزیز می خواهیم نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری به خرج دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار