جلسه هم اندیشی با حضور سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان و روسای مراکز آموزشی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 29 November 2016
جلسه هم اندیشی با حضور سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان و روسای مراکز آموزشی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد.

در این نشست دکتر دهقانی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز حضرت محمد(ص) و شهادت دو اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با تاکید بر بیان شیوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: "ما به علم احتياج داريم، اما به پنجه‏ى كارآمد هم احتياج داريم" عنوان کردند دانشگاه جامع علمی-کاربردی، دانشگاه کارآفرین است و باید به سمتی حرکت کنیم که بتوان دانشجوی تربیت کرد که کارآفرین و دارای مهارت کافی در حوزه فعالیت خود باشد.

وی همچنین افزود: مراکز آموزشی باید در راستای ایجاد و توسعه مراکز رشد و فناوری تلاش نمایند. دکتر دهقانی در ادامه برای با کیفیت برگزار شدن برنامه های هفته پژوهش، کارگاه های آموزش و بویژه نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری مطالبی را عنوان و از مراکز آموزشی خواستند تا در جهت کیفی سازی اهداف دانشگاه جامع علمی-کاربردی ایده ها و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.

در پایان این نشست روسای مراکز آموزشی نیز به ارائه دیدگاه های خود در خصوص کیفی سازی اهداف دانشگاه، برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری و حضور در نمایشگاه هفته پژوهش پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار