نشست صمیمانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با جامعه هتل داران استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 29 November 2016
نشست صمیمانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با جامعه هتل داران استان برگزار شد.

 نشست صمیمانه مهندس ابراهیم کریمی  مدیرکل و رحمان فرمانی معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان گلستان با جامعه هتلداران استان در هتل آذین گرگان برگزار شد.

در این نشست که حاضرین به بیان و بررسی مشکلات موجود جامعه هتلداران از جمله  اسکان در واحدهای غیر مجاز (کارتن بدستان)، استاندارسازی کیفیت خدمات گردشگری، نوسازی و بهسازی هتل های قدیمی، اهداء تسهیلات بانکی، نرخ ها و تخفیف ها و ... و راهکارهای حل و توسعه صنعت هتلداری استان پرداختند مهندس ابراهیم کریمی ضمن پاسخ به موضوعات از جامعه هتل داران خواست تا جمع بندی  موارد مطرح شده و راهکارهای پیشنهادی خود را به جهت پیگیری به این اداره کل  ارایه دهند.

همچنین مقرر شد  مشکلاتی که رفع آن نیازمند همکاری ادارات ذیربط و مقامات عالی استان می باشد در جلسات ویژه  با حضور مدیران  مورد بحث ، پیگیری و بررسی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان با مشخص کردن معاونت گردشگری و رییس جامعه هتل داران به عنوان نمایندگان پیگیری مباحث ، خواستار تداوم دوره ای این جلسات به منظور رسیدن به نتیجه قابل قبول شدند.

در ادامه این نشست با حضور مدیر بهداشت محیط استان و حضور برخی از دفاتر خدمات مسافرتی  در گفتگویی مشورتی  حاضرین به مباحثی از جمله  برپایی تور نیم روزه  ویژه هتل های استان پرداختند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار