استاندار گلستان:
استاندار گلستان با بیان اینکه هدف انقلاب، تبدیل انقلاب به نظام انقلابی و اسلامی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید به عنوان حادثه اولوالعزم زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.
کد خبر: ۳۳۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 03 December 2016
 استاندار گلستان با بیان اینکه هدف انقلاب، تبدیل انقلاب به نظام انقلابی و اسلامی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید به عنوان حادثه اولوالعزم زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.
دکتر حسن صادقلو در اولین جلسه شورای اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، دهه فجر را یک فرصت دانست و تصریح کرد: روح دهه فجر، میثاق است و سیاست ها باید به گونه ای تنظیم شود که میثاق عمومی نسبت به ارزش ها و ماهیت انقلاب صورت گیرد.
وی با بیان اینکه دهه فجر تجدید عهدی با شهدا و افق انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی، مدل احیای انقلابی گری است که با راز و رمز اسلام، روحانیت و امام باید در دهه فجر، استمرار و استحکام یابد.
وی افزود: استفاده از ادبیات و فن آوری روز در برنامه های دهه فجر باید مورد توجه باشد و در نمادسازی ها ، اقدامات باید با هدف جذب حداکثری صورت گیرد.
استاندار گلستان دهه فجر را جشن واقعی دانست و افزود: اسلام، ادبیات آموزشی در راستای شادی دارد و باید به دور از افراط و تفریط، دهه فجر به عیدی بزرگ تبدیل شود و علما و روحانیت مدل جشن اسلامی را برای آن تبیین نمایند.
وی توجه به برآورده های امام(ره) در زمان ورود را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برنامه ها نباید رنگ و بوی سیاسی و جناحی داشته باشد بلکه باید تمامی ظرفیت های انقلاب معرفی شوند.
دکتر صادقلو دو اقدام راهپیمایی 22 بهمن و بانگ تکبیر در نگاه دشمنان را ارزیابانه دانست و خاطرنشان کرد: باید بانگ تکبیر تقویت شده و جاهلیت قبل از انقلاب شامل ظلم، جمود، جهل و ... در برنامه های دهه فجر نمایان شود.
وی تصریح کرد: استفاده از بزرگان اقوام و مذاهب، بیان خاطرات چهره های رنج کشیده، تقویت مباحث کارگری، هماهنگی بین دستگاه ها خصوصا ستاد برگزاری و شهرداری ها، توجه به برنامه های متناظر استانی با سطح کشوری، توجه به حضور جدی مردم و اصناف در برنامه ها و ... باید مورد نظر دستگاه های اجرایی ذیربط قرار داشته باشد.
همچنین در این جلسه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گزارشی از فعالیت های سال گذشته این ستاد ارائه کرد و گفت: سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار "انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" در استان گلستان همزمان با کشور برگزار خواهد شد.
تاری تصریح کرد: 33 کمیته کشوری و 23 کمیته استانی جهت برگزاری باشکوه دهه فجر امسال با اهداف بصیرت، امید، خودباوری، همبستگی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برنامه ریزی شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار