فرمانده سپاه نینوا گلستان:
فرمانده سپاه نینوا و دبیرکل اجلاسیه گرامیداشت چهارهزار شهید استان گلستان از رونمایی و تقدیم فرش دستبافت نماد این اجلاسیه به رهبر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 03 December 2016
فرمانده سپاه نینوا و دبیرکل اجلاسیه گرامیداشت چهارهزار شهید استان گلستان از رونمایی و تقدیم فرش دستبافت نماد این اجلاسیه به رهبر انقلاب خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان ویژه برگزاری اجلاسیه ملی گرامیداشت چهار هزار شهید استان گلستان اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ برنامه یادواره شهدای استان در راستای نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شده است.

سردار صادقی خاطرنشان کرد: از ۱۷ آذر در منطقه جرجان و به مدت چهار شب یکی از عملیات‌های جنگی را به نمایش خواهیم گذاشت و مردم استان می‌توانند در این ویژه برنامه حضور داشته باشند.

وی از دیدار با رهبری خبر داد و گفت: حدود ۳۰ نفر از اعضای سیاست گذاری اجلاسیه، ۱۵ آذر میهمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود و فرش دستبافت منقش به جغرافیای انسانی، اقوام و حضور مردم گلستان در دفاع مقدس به مقام معظم رهبری در روز ۲۰ آذر تقدیم خواهد شد و در ۲۵ آذر روز برگزاری نخستین اجلاسیه ملی ۴ هزار شهید استان گلستان از آن رونمایی می‌شود.

دبیرکل اجلاسیه گرامیداشت شهدای گلستان درباره سخنرانان این برنامه بیان کرد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه و حاج صادق آهنگران مداح اجلاسیه خواهند بود که در روز اجلاسیه به استان سفر خواهند کرد.

سردار صادقی همچنین از سفر وزیر کشور به استان گلستان در تاریخ ۲۰ آذر خبر داد و تصریح کرد: وزیر کشور در یادواره شهدای کارمند که در این روز در گرگان برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که روگذر چهارهزار شهید استان گلستان واقع در کمربندی شهر گرگان که این روزها مراحل پایانی کار ساخت خود را طی می کند، در راستای اجلاسیه است یا خیر، افزود: عملیات ساخت این روگذر از مصوبات شورای اجلاسیه نیست اما این برنامه عمرانی جزو برنامه های فرمانداری مرکز استان است.

وی از تالیف کتاب‎هایی با عناوین تن باروت، پرواز در قلاویزان، امام گردان، در قاب بی‎نیازی برای امیران و سرداران شهید استان گلستان خبر داد و گفت: در حوزه انقلاب اسلامی نیز چاپ کتاب انقلاب اسلامی در نهضت امام راحل انجام شد در حوزه پشتیبانی‎های جنگ نیز کتاب حشمت توسط یکی از خواهران بسیجی جهادگر تهیه شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار