با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران
با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیران استانی و فرماندار کلنگ اجرای مدول دوم (فاز توسعه ای) تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۵۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 04 January 2017
 با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیران استانی و فرماندار کلنگ اجرای مدول دوم(فاز توسعه ای) تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز به زمین زده شد.

 مهندس علی یزدانی در این مراسم اظهار داشت: ظرفیت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی بندرگز 300 مترمکعب در شبانه روز است که برای اجرای آن 25 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

 وی با تاکید بر ارتقا شاخص های زیست محیطی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور افزود: تلاش می شود فاز توسعه این تصفیه خانه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: 50 درصد از 22 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی در استان گلستان دارای تصفیه خانه فاضلاب صنعتی با ظرفیت 4500 مترمکعب در شابه روز است.

 به گفته وی بیش از 88 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان متصل به تصفیه خانهفاضلاب صنعتی است.

 یزدانی با اشاره به ضرورت توجه نرم افزاری به شهرک ها و نواحی صنعتی یادآور شد: مبلمان شهرک ها و نواحی صنعتی باید به گونه یا باشد که نظر سرمایه گذار را برای ورود به شهرک و ناحیه صنعتی جلب کند.

 وی با اشاره به توانمندی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی کشور اضافه کرد: در شهرک ها و نواحی صنعتی در سال جای بالغ بر 954 شرکت در امر صادرات فعال بودند که ارزش صادراتی آن ¼ میلیارد دلاربوده است.

 وی افزود: یکی از سیاست ها در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شرکت های مدیریت صادرات و کنسرسیوم های صادراتی است که تا پایان سال تشکیل تمامی این شرکت ها و کنسرسیوم ها در استان ها محقق می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار