در نشست مديركل كانون پرورش فكري با فرماندار و شهردار گميشان مطرح گرديد:
در نشست مديركل كانون پرورش فكري با فرماندار و شهردار گميشان، استفاده از همه ظرفيت هاي شهرستاني براي توسعه فعاليت هاي كانون پرورش فكري مطرح گردید.
کد خبر: ۳۵۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 04 January 2017
در نشست مديركل كانون پرورش فكري با فرماندار و شهردار گميشان، استفاده از همه ظرفيت هاي شهرستاني براي توسعه فعاليت هاي كانون پرورش فكري مطرح گردید.

عبدالرحيم سيفي مديركل كانون با حضور در فرمانداري گميشان ضمن تبريك انتصاب اميرشير توماج به سمت فرمانداري اين شهرستان و با ارائه گزارشي از عملكرد و فعاليت هاي كانون گلستان، بر ضرورت توجه به كودكان به عنوان بنيادي ترين بخش از زندگي انسان تاكيد نموده و بيان داشت: كودكان نيز همانند ديگر بزرگسالان از حقوق شهروندي برخوردار بوده و لازم است كه به نيازهاي فرهنگي و اجتماعي َآن ها توجه شود.

در اين نشست كه ايري شهردار گميشان نيز حضور داشت مديركل كانون گلستان خدمات رساني فرهنگي به تمامي كودكان گلستاني را از جمله سياست هاي كانون برشمرده و افزايش مراكز ثابت فرهنگي و هنري، توسعه كتاب خانه هاي سيار روستايي و پستي و مراكز فراگير بيانگر توجه كانون به همه كودكان به ويژه بچه هاي مناطق روستايي و كودكان با نيازهاي ويژه مي باشد.

حمايت معنوي از كودكان از طريق حضور در برنامه هاي كانوني، اختصاص فضايي مناسب جهت برپايي نمايشگاه و فروشگاه دائمي دست ساخته هاي اعضا، برگزاري جلسات شوراي اداري در كانون به همراه اعضاي خانواده، نصب بنر اثار هنري اعضاي برگزيده در جاي جاي شهرستان، انتخاب اعضاي فعال نوجوان به عنوان مشاوران فرماندار، نام گذاري خيابان ها و پارك ها به نام كودكان، تبديل شهرستان به شهر كودك يار و حمايت همه مديران از كودك و دوران كودكي و تشكيل كاگروه كودك و نوجوان از جمله پيشنهادهايي بود كه توسط مديركل كانون مطرح گرديد.

در ادامه اين ديدار فرماندار گميشان توجه به خلاقيت كودكان و نوجوانان را امري مهم و ضروري دانسته و بيان داشت: خوشبختانه كانون پرورش فكري به خوبي از عهده اين وظيفه و رسالت مهم برآمده است.

اميرشير توماج افزود: توجه به كودكان و نوجوانان در واقع توجه به توسعه و پيشرفت كشور است.

فرماندار گميشان كانون را مركز پرورش و بلوغ استعدادهاي كودكان و نوجوانان برشمرده و گفت: كانون پرورش فكري با ارائه فعاليت ها و آموزش هاي خود در طول سال استعدادهاي كودكان و نوجوانان را پرورش داده و به بلوغ مي رساند.

ايشان ادامه داد: از همه ظرفيت هاي شهرستان براي توسعه فعاليت هاي كانون پرورش فكري استفاده خواهيم كرد.

ايري شهردار گميشان نيز از اعلام همكاري شهرداري براي ارائه خدمات به كودكان و نوجوانان و توجه به نيازهاي آن ها خبر داده و تصريح كرد كه شهرداري آمادگي دارد تا ضمن معرفي اعضاي برگزيده مسابقات استاني، ملي و بين المللي در فعاليت ها و برنامه هاي كانون مشاركتي جدي داشته باشد.

لازم به ذكر است در پايان اين ديدار به فرماندار و شهردار گميشان بابت همكاري و ارائه خدمات به كودكان و نوجوانان لوح تقدير توسط مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار