معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس:
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: اقتصاد می تواند بهترین حوزه برای استفاده از نقطه نظرات جوانان در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای نسل جوان باشد و آنها با نقد سازنده در حوزه اقتصادی، می توانند راهکارهای مناسب در این زمینه ارائه نمایند.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 05 January 2017
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: اقتصاد می تواند بهترین حوزه برای استفاده از نقطه نظرات جوانان در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای نسل جوان باشد و آنها با نقد سازنده در حوزه اقتصادی، می توانند راهکارهای مناسب در این زمینه ارائه نمایند.

مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست با مشاوران جوان هفت فرمانداری شرق استان گلستان، بر لزوم توجه و ارائه راهکارهای مناسب ازسوی مشاوران جوان برای انجام طرح های فرا شهرستانی و منطقه ای متناسب با ظرفیت ها تاکید کرد.

وی افزود: برخی طرح ها مانند احدات بیمارستان 800 تختخوابی در گنبدکاووس که تفاهم نامه عملیات اجرایی آن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد شده و منفعت آن به مردم منطقه شرق گلستان می رسد، باید تبلیغ و اطلاع رسانی شود. 

کریمی خاطر نشان کرد: با تامین زمین مناسب که مراحل نهایی آن تا یک ماه آینده انجام می شود، ساخت بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس با کمک خیرین منطقه آغاز شده و تجهیز آن نیز بر عهده وزارت بهداشت و درمان است.

معاون استاندار گلستان فرودگاه کلاله را از دیگر ظرفیت های خوب منطقه شرق گلستان دانست و اضافه کرد: فعال بودن این فرودگاه که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد، بایستی مورد توجه ویژه مردم، مسئولان و جوانان قرار گیرد.

وی از آمادگی شهرستان گنبدکاووس برای میزبانی از نشست ها و همایش های مرتبط با حوزه جوانان درسطح استان گلستان و یا شرق آن خبر داد.

کریمی با فوق العاده دانستن ظرفیت های فکری جوانان درحوزه های مختلف، گفت: استفاده از این ظرفیت، از سوی بیشتر مدیران ادارات و نهادهای اجرایی استان مغفول مانده است و مدیران می توانند از مشاوران جوان به عنوان اتاق فکر در پیشبرد امور و رفع دغدغه ها درحوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصادی و تلاش برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال استفاده نمایند. 

وی گفت: جوانان می توانند مطالبات اقشار مختلف مردم را نیازسنجی و درصورت امکان با ارائه راهکار عملی به مسئولان منعکس نمایند. 

محمدمهدی صفایی مشاور استاندار گلستان در امور جوانان نیز دراین نشست درسخنانی کوتاه، برنامه محوری را از رویکردهای مهم حوزه مشاوره استانداری با اولویت توجه به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت آن در کارآفرینی و ایجاد اشتغال اعلام و برلزوم توجه و اهتمام مشاوران جوان فرمانداری ها و دیگر ادارات و نهادها به این حوزه تاکید کرد.

اعظم پاکدل مشاور فرماندار ویژه گنبدکاووس درامور جوانان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در 2 سال گذشته، برگزاری 35 نشست با جوانان و نخبگان، راه اندازی سه کارگروه نخبگان، ورزش و اشتغال و سرمایه گذاری و نیز راه اندازی مرکز رشد که هفته آینده فعالیت رسمی آن آغاز می شود، را از جمله اقدامات حوزه مشاوره فرمانداری این شهرستان برشمرد.

دراین نشست از دو جوان نخبه گنبدکاووس درحوزه تهیه فلیم مستند و ساخت تجهیزات پزشکی موفق به کسب رتبه درسطح استانی، ملی و بین المللی شده بودند، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار