فرماندار در بازدید از روستاهای چن سولی و تازه آباد بخش وشمگیر:
فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد: اهتمام ویژه دولت یازدهم توسعه و عمران در روستاها متناسب با ظرفیت‌ها و استعدهای هر منطقه است.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 05 January 2017
 فرماندار شهرستان آق قلا تاکید کرد: اهتمام ویژه دولت یازدهم توسعه و عمران در روستاها متناسب با ظرفیت‌ها و استعدهای هر منطقه است.

"امانگلدی ضمیر" فرماندار بهمراه"جواد محمدی راد" بخشدار وشمگیر و به همراه مدیران ادارات راه و شهرسازی،آب و فاضلاب روستائی،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،مخابرات،شبکه بهداشت و درمان و گاز شهرستان از روستاهای چن سولی و تازه آباد این بخش از شهرستان بازدید میدانی نمود ،ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی،دهیار و معتمدین محلی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستاهای فوق الذکر قرار گرفت.

 مهمترین مطالبات ساکنان این دو روستا را احداث سالن ورزشی،مشکل ضعف ولتاژ،تامین روشنایی جاده ها و معابر،بهسازی و روکش آسفالت مسیر چن سولی به انبار الوم،احداث مرکز بهداشتی و درمانی،احداث پل در مسیر ورودی روستای تازه آباد،مشکل آنتن دهی تلفن همراه و پیگیری تکمیل طرح هادی بیان کردند.

 فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم در امر توسعه روستاها مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح های توسعه ای است.

 ضمیر روستاها را کانون اصلی تولید و اشتغال پایدار در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، شیلات، باغداری، صنایع دستی و کارگاه های کوچک تولیدی دانست.

 این مقام مسئول با بیان اینکه باز کردن گره کور اشتغال و کاهش معضل بیکاری را باید در تقویت و توسعه پایدار روستاها جستجو کرد، افزود:بسیاری از روستاهای این شهرستان دارای قابلیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار