رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني ناجا:
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني ناجا با بيان اينکه موانع بزرگي در راه رسيدن انسان به سعادت قرار گرفته، شيطان را يکي از بزرگترين موانع دانست.
کد خبر: ۳۵۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 05 January 2017
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني ناجا با بيان اينکه موانع بزرگي در راه رسيدن انسان به سعادت قرار گرفته، شيطان را يکي از بزرگترين موانع دانست.

حجت الاسلام "محمد باقر روحاني فر" در جلسه اخلاق کاربردي انتظامي استان گلستان با بيان اينکه موانع بزرگي در سر راه انسان جهت دست­يابي به سعادت قرار گرفته، شيطان را يکي از بزرگترين اين موانع عنوان کرد.

وي در ادامه با اشاره به جهات حمله شيطان به انسان­ها افزود: اين جهات  ممکن است به نقاط قوت يا ضعف انسان­ها باشد يعني انسان از داشته­هاي خود مغرور يا اينکه نداشته­هايش موجب نااميدي و يأس و گمراهي او شود.

حجت­الاسلام روحاني فر حمله شيطان از پشت سر را يکي ديگر از جهات گمراهي انسان دانست و تصريح کرد: گذشته ناپاک انسان­ها ممکن است موجب گمراهي انسان شده و يا اينکه انسان­ها با تکيه و غرور به گذشته خوب خود از مسير حق خارج شوند.

رئيس عقيدتي سياسي مرزباني ناجا يکي از راههاي اصلي شيطان در گمراهي انسان را ترس از آينده دانست و تصريح کرد: اين شيوه­اي است که دشمنان اسلام در پيش گرفته­اند و با ترساندن مردم اسلامي ايران سعي در رسيدن به اهداف شوم خود دارند.

وي افزود : آنها سعي دارند با بيان اينکه آينده­اي سخت در انتظار مردم است مردم را در دفاع از ارزش­ها به عقب رانده و از آينده بترسانند.

حجت الاسلام روحاني فر در پايان با اشاره به احاديث و روايات و بيانات مقام معظم رهبري آينده جهان و عالم را صددرصد آينده­اي روشن و از آن مومنان دانست و گفت: ما با اعتقاد به اين اصل نبايد در برابر هيچ يک از تهديدات دشمنان هراسي به دل راه دهيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار