مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: با حمایت صندوق ایجاد زنجیره تولید مبل در راستای اقتصاد مقاومتی در روستای عطاآباد شهرستان آق قلا آغاز شده است.
کد خبر: ۳۵۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 08 January 2017
 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: با حمایت صندوق ایجاد زنجیره تولید مبل در راستای اقتصاد مقاومتی در روستای عطاآباد شهرستان آق قلا آغاز شده است.

حسن پهلوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای طرح هر روستا یک محصول پیگیری شد و تاسیس تشکل واحد از تولیدکنندگان مبل در آن ضروری بود، زیرا با مدیریت متمرکز می توان بر طراحی و تولید نظارت و کنترل کیفیت محصولات را رعایت نمود.
وی نظارت بر تولید و کنترل کیفیت محصولات را در مسیر برند سازی محصولات مهم بیان کرد که حاصل آن بازاریابی بهتر، فروش و صادرات خواهد بود.
پهلوری ادامه داد: حمایت از زنجیره تولید مبل در حوزه تولید ابر، رنگرزی، شیشه بری، طراحی، تولید ابزار و یراق، پارچه و سایر بخش ها از برنامه های صندوق کارآفرینی گلستان برای ایجاد زنجیره مبل در روستای عطا آباد شهرستان آق قلا است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: عطا آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در شهرستان کمتر برخوردار آق قلا و با فاصله 40 کیلومتری از مرکز استان (گرگان)و با وجود بیش از 50 کارگاه تولید مبل، از ظرفیت مطلوبی جهت توسعه و تکمیل زنجیره، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار می باشد.
وی با یادآوری اقدامات در جهت تبدیل روستای عطاآباد به قطب تولید مبل استان گلستان و حتی کشور، گفت: با حمایت این صندوق تاکنون سه فقره وام اشتغال زایی با کارمزد چهار درصد پرداخت شده و 10 پرونده دیگر نیز در دست اقدام و پرداخت است.
روستای عطاآباد در 10 کیلومتری جنوب شرقی شهر آق قلا واقع است.
پهلوری همچنین یکی از اهداف صندوق کارآفرینی امید گلستان را اجرای طرح هر روستا یک محصول، هر خانه یک کارخانه دانست و گفت: اجرای این طرح به اشتغالزایی در روستاها کمک می کند و زمینه بهره مندی روستاییان از خدمات این صندوق را فراهم خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار