در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ از شخصیت والای ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۵۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 09 January 2017
در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ از شخصیت والای ایشان تجلیل کردند.

متن کامل پیام به این شرح است: 


                        بسمه تعالی
                 انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانکاه و ناگهانی یار دیرین و با وفای امام و رهبری ، عالم مجاهد ، مبارز نستوه و انقلابی خستگی ناپذیر ، صبور و مظلوم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رضوان الله تعالی علیه که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی سپری نمود موجب تالم و تاسف عمیق گردید . همراهی آن بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران و استوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضرت امام خمینی سلام الله علیه در دوران های سخت و پر فراز و نشیب نهضت اسلامی و تحمل آزار ها رنج ها و شکنجه ها ، پذیرش مسئولیت های خطیر در برهه های حساس و تاریخ ساز پس از انقلاب همچون شورای انقلاب ، فرماندهی جنگ ، ریاست قوای مقننه ، مجریه ، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و خدمات ارزنده و بی بدیل آن اندیشمند و سیاستمدار خردورز و اخلاقمدار از حافظه تاریخی ملت فهیم ایران فراموش نخواهد شد . مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که با دلسوزی ، تدبیر و تجربه بی نظیر خود کشور را از تنگنا ها و گردنه های هولناک و سخت عبور داده و همواره بزرگترین تکیه گاه و پشتیبان رهبر انقلاب بوده است ، به رحمت حضرت حق شتافت و به مقتدایش خمینی کبیر پیوست . اینجانب این ضایعه بزرگ و این ثلمه جبران ناپذیر را به ملت شریف ایران ، رهبر معظم انقلاب ، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه و به ویژه به همسر مکرمه ، فرزندان گرامی ، اخوان معزز و تمامی وابستگان و علاقمندان به آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال رحمت و مغفرت واسعه و حشر با اولیاء الله برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم .
سید کاظم نورمفیدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار