نماينده ولي فقيه در استان گلستان:
نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تاكيد بر توجه به ارزش‌هاي اخلاقي، گفت: ترويج بدحجابي توطئه و فتنه استكبار جهاني است.
کد خبر: ۳۵۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 09 January 2017
نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تاكيد بر توجه به ارزش‌هاي اخلاقي، گفت: ترويج بدحجابي توطئه و فتنه استكبار جهاني است.

آيت الله "سيد كاظم نور مفيدي" در جمع نمازگزاران شهر گرگان با بيان اين مطلب گفت: شكي نيست كه بد حجابي برنامه استكباري بوده و جنبه‌هاي قرآني و تكليف شرعي جاي خود دارد.

وي گفت: امتياز انسان به شخصيت انساني او است و علم، كمال، خدمت به جامعه و كمك به ديگران امتياز انسان است.

نماينده ولي فقيه در گلستان ادامه داد: كساني كه حجاب را رعايت نمي كنند به اين باورند كه دنبال كمال و دانش نبوده و مي‌خواهند خودشان را از طريق نمايش جسم خود، نشان دهند.

وي با تاكيد بر اينكه بدحجابي آثار سوء زيادي را در جامعه به دنبال دارد اظهار داشت: مصلحان غرب از بي حجابي پشيمان هستند چرا كه خانواده در آن منطقه از هم پاشيده است و خانواده در غرب ديگر معنا ندارد.

آيت الله نور مفيدي خانواده و رابطه سالم خانوادگي در نظام مقدس جمهوري اسلامي را يك اصل بسيار مهم دانست و بيان داشت: بد حجابي جز ضرر اخلاقي و ديني هيچ مزيتي ندارد.

وي با اشاره به فعاليت بيش از 60 شبكه و موسسات فرهنگي براي به نابودي كشاندن نظام خانواده در كشور‌هاي اسلامي تصريح كرد: آزادي زن به معناي بدحجابي نيست و افراد بد حجاب بايد به اين نكته توجه كنند كه بد حجابي برايشان چه امتيازي دارد.

امام جمعه گرگان در پايان با اشاره به اينكه پول‌هايي كه صرف ترويج بدحجابي مي كنند دو برابر بودجه كشور ايران است، خاطرنشان كرد: پول‌هاي هنگفتي جهت به نابودي كشاندن جوانان و از هم پاشيدگي خانواده‌ها صرف مي‌شود و اگر جوانان نسبت به تكليف شرعي خود حساس نباشند نسبت به كشور خود نيز حساس نخواهند بود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار