دو تجربه مدیریتی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پذیرفته شد.
کد خبر: ۳۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 09 January 2017
دو تجربه مدیریتی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پذیرفته شد. 

در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که از 6 تا 8 دی ماه از سوي دانشگاه صنعتي شريف در محل سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار گرديد ،  دو تجربه مدیریتی موفق شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بصورت ارائه شفاهی و پوستری پذیرفته شد.

شركت آب و فاضلاب با توجه تداوم و تثبيت اين حضور آخرين دستاوردهاي تجربي خود (همانند سال هاي قبل )، در كنفرانس مذکور را ارائه نمود. 

براساس همین گزارش تجربه مدیریتی مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با عنوان " شناسايي وصول درآمدهاي پنهان (تبصره هاي قانوني و ماده 11) و مديريت هزينه  کرد با مبادله موافقت نامه داخلی " گلستان براساس رای داوران جهت ارائه شفاهی منتخب گردید که ایشان ضمن تشریح فرآیند انجام کار نتایج حاصل از آن و نکات قابل تسری به سایر شرکت ها را به صورت کاربردی ارائه نمودند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

همچنین تجربه دیگر آقای مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت با عنوان " برون سپاري استراتژيك با رویکرد اقتصادمقاومتی در شرکت آب و فاضلاب شهر گرگان " به صورت پوستری در کنفرانس ارائه و در معرض دید شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی قرار گرفت.

گفتنی است صنعت آب و فاضلاب در سال هاي اخير حضور مناسبي را در كنفرانس بين المللي مديريت داشته و با مستندسازي و ارايه تجارب مديريتي همكاران صنعت آب و فاضلاب، ضمن معرفي دستاوردهاي مديريتي اين صنعت، فرصت انتقال تجارب را فراهم آورده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار