معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار داشت: انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود.
کد خبر: ۳۵۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 12 January 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار داشت: انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود.

علی اصغر طهماسبی در این جلسه با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت ا... هاشمی رفسنجانی همواره یار و یاور امام و رهبری بوده است.

وی در ادامه حفظ و استفاده بهینه از سرمایه های طبیعی و الهی را ضروری دانست و اظهار داشت: ائمه جمعه، روحانیون، مسئولین و ... با تشویق مردم، آموزش و فرهنگ سازی در جامعه، نقش مهم و بی بدیلی در حفظ سرمایه های طبیعی و اجتماعی دارند.

طهماسبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود هر منطقه، در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: سایت میگو، صنعت توریسم و گردشگری و صنایع دستی شهرستان گمیشان از برنامه های مهم و اولویت دار تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: استفاده از ظرفیت ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری، کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: استقرار اداره آب، تسریع اتمام پروژه ها و توسعه زیرساخت های شهرستان گمیشان، به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه از رئیس بانک ملی گمیشان به جهت مناسب سازی ورودی اداره و نصب دستگاه خودپرداز ویژه معلولین، توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار