مدیرعامل شرکت گاز گلستان مطرح کرد
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: من این اطمینان را به شهروندان می‌دهم که در استان گلستان هیچگونه قطع گاز خانگی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۶۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 16 January 2017
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: من این اطمینان را به شهروندان می‌دهم که در استان گلستان هیچگونه قطع گاز خانگی نخواهیم داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صفرعلی جمال‌لیوانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: شرایط استان گلستان یک شرایط ویژه است و در نقطه‌ای قرار دارد که دورترین نقطه گازرسانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از اوایل آذر ماه با تغییرات شدید دمای هوای استان مصرف گاز نیز رو به افزایش رفت که در دو روز سرمای شدید حاکم بر استان، مردم با رعایت نکات مهم در مصرف بهینه سوخت، یک‌میلیون متر مکعب صرفه‌جویی در مصرف گاز داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی که از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان گلستان انجام شد، شاهد مدیریت در مصرف توسط مشترکان بخش خانگی استان هستیم.

جمال‌لیوانی تاکید کرد: 781 روستا در استان گلستان دارای نعمت گاز هستند و 69 روستای دیگر در برنامه اجرایی گازرسانی قرار دارد که امیدواریم هرچه زودتر این روستاها نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در استان گلستان 520 هزار مصرف‌کننده گاز وجود دارد که 521 مشترک از صنایع عمده، 64 مشترک جایگاه‌های CNG و باقی مشترکان خانگی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: اولویت فعالیت ما گازرسانی به مشترکان خانگی است و در شرایطی که شاهد افت فشار گاز باشیم به منظور جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز مشترکان خانگی، صنایع بزرگ در استان از سوخت دوم استفاده می‌کنند و گاز جایگاه‌های CNG نیز تا بهبود شرایط قطع می‌شود.

جمال‌لیوانی به قطع جریان گاز جایگاه‌ها از عصر روز شنبه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با بهبود شرایط و افزایش دمای هوای استان، جریان گاز تمامی جایگاه‌های CNG استان وصل شده است.

وی افزود: تاکید ما بر این است که ادارات و کارخانه‌های استان گلستان به سمت راه‌اندازی سوخت دوم برای مجموعه‌های خود پیش بروند تا در شرایط بحران و یا افت فشار گاز، بتوانند از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد: من این اطمینان را به شهروندان می‌دهم که در استان گلستان هیچگونه قطع گاز خانگی نخواهیم داشت.

وی در پایان ابراز کرد: دلیل تاکید ما بر صرفه‌جویی برای درست مصرف کردن و جلوگیری از افت فشار گاز و گازرسانی به استان‌های همجوار همانند استان مازندران است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار