امام جمعه بندرگز:
امام جمعه بندرگز تلاش برای احیاء و جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان را از مطالبات مهم مردم بندرگز برشمرد و گفت: متأسفانه خلیج گرگان رو به خشکی می‎رود که این اتفاق آثار بسیار مخرب زیست‎محیطی را در پی دارد.
کد خبر: ۳۶۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 16 January 2017
امام جمعه بندرگز تلاش برای احیاء و جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان را از مطالبات مهم مردم بندرگز برشمرد و گفت: متأسفانه خلیج گرگان رو به خشکی می‎رود که این اتفاق آثار بسیار مخرب زیست‎محیطی را در پی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدابوالفضل حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مردم قدرشناس ایران از همان ابتدای درگذشت یار امام، انقلاب و رفیق 59 ساله مقام معظم رهبری با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و تدفین آیت‎الله هاشمی از ایشان به‎عنوان شخصی که سال‎های متمادی برای تعالی انقلاب اسلامی زحمت کشیدند و رشادت‎ها داشتند، قدردانی کردند.

وی گفت: یکی از مباحث مورد تأکید علما و جامعه‎شناسان در مسأله هویت چهار شاخصه زمین، جغرافیا، تاریخ و ایجاد هویت و ایدئولوژی برای شخصیت‎هایی است که می‎توانند هویت را تشکیل دهند و با حضور و اقدامات خود آن را استمرار بخشند، است.

امام جمعه شهرستان بندرگز با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی از این شاخص چهار شاخصه مستثنی نیست، افزود: نقش و تاثیرگذاری شخصیت‎هایی همچون امام راحل، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‎الله هاشمی از ابتدای انقلاب، قبل و بعد از آن غیرقابل انکار است.

حسینی شورای اداری شهرستان بندرگز را مظهر همدلی و همزبانی دانست و ادامه داد: دغدغه مدیران و مسؤولان این شهرستان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری، تدابیر دولتمردان و مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه سه مطالبه بسیار مهم مردم شهرستان نیازمند تحقق است، تشریح کرد: ضمن قدردانی از احداث بیمارستان بندرگز اما این جابه جایی مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است که مهم‎ترین راهکار برای بهبود این مشکل ایجاد درمانگاه در بیمارستان سابق است.

امام جمعه شهرستان بندرگز، نبود کمربندی را از مشکلات دیگر شهرستان برشمرد و یادآور شد: شهرستان بندرگز تنها یک شریان ارتباطی دارد که از میانه آن خط راه‌آهن عبور می‎کند که در مواقع اضطراری با عبور قطار مردم با مشکل مواجه می‎شوند و بعضاً بروز برخی حوادث خسارت‎های جبران‎ناپذیری را به وجود آورده که نیازمند پیگیری سریع است.

حسینی با اشاره به خشک شدن خلیج گرگان، تلاش برای احیاء و جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان را از دیگر مطالبات مهم مردم بندرگز برشمرد و ابراز کرد: متأسفانه خلیج گرگان رو به خشکی می‎رود و این اتفاق آثار بسیار مخرب زیست‎محیطی را در پی دارد همانطور که خشک شدن دریاچه ارومیه مشکلات و هزینه‎های بسیاری برای احیای آن به وجود آورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار