با پذیرش استعفای رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان، گلبینی به عنوان سرپرست موقت این هیات رسماً معرفی شد و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 18 January 2017
با پذیرش استعفای رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان، گلبینی به عنوان سرپرست موقت این هیات رسماً معرفی شد و آغاز به کار کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت بدمینتون گلستان با حضورمدیر کل ورزش و جوانان گلستان و اعضای مجمع عصر روز شنبه 25دی ماه برگزار شد در این مراسم دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تبریک و تشکر از غلامرضا گل بینی از قبول سرپرستی هیئت بدمینتون استان خطاب به اعضای مجمع گفت : جامعه بدمینتون افراد توانمند زیادی برخوردار است و از تمامی اعضاء می خواهم در فضایی آرام تمام توان خود را بکار بگیرند تا شاهد رشد و پیشرفت بدمینتون دراستان و کشور باشیم .

 وی اظهار کرد: محمود فرمانی که قریب 2 سال از مسئولیتش در این سمت باقی مانده بود با رای و نظر خود متن استعفای خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده بود که فدراسیون نیز پس از اطلاع از موضوع با این استعفا موافقت کرد وگلبینی را به عنوان سرپرست تعیین کرد.

بهمن طیبی افزود: غلامرضا گلبینی به عنوان سرپرست تعیین شد تا ورزش بدمینتون گلستان تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات بلاتکلیف نباشد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از خدمات آقای محمود فرمانی که مدتی بعنوان رئیس بدمینتون استان گلستان را عهده دار بود با اهداء لوح از وی قدردانی کرد.

 شایان ذکر است سرپرست جدید هیات بدمینتون گلستان ،دبیر و استاد دانشگاه و رئیس انجمن بدمینتون آموزش و پرورش استان را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار