جلسه شوراي مبارزه بامواد مخدر شهرستان باحضور احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان با محوريت پيشگيري از اعتياد درفرمانداري برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 18 January 2017
جلسه شوراي مبارزه بامواد مخدر شهرستان باحضور احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان با محوريت پيشگيري از اعتياد درفرمانداري برگزار شد.

فرمانداربر لزوم ارائه كار جهادي و جمعي در اين زمينه تاكيد كردند.

تجری مفرد بر ارائه كارهاي فرهنگي و لزوم آگاهي قشر جوان و نوجوان و دانش آموز از مضرات و بلاياي مواد مخدر و بازديد اين گروه ازمراكز ترك اعتياد ونيزلزوم جمع آوري معتادين و استفاده از ظرفيت پايگاههاي مقاومت بسيج در مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر و پيشگيري تصريح نمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر را مردمی کردن و اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه اعلام کرد.

وی ادامه داد : یکی از مواردی که باعث می شود که جوانان به این سمت کشانده شوند غیر واقعی بودن باورهای مصرف مواد مخدر است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول تاکید داشت:باید به جامعه بویژه قشر جوان آگاهی دهیم،اقدامات کمیته مقابله موثر است و وظیفه داریم مضرات و آسیب های مواد مخدر را به اطلاع مردم برسانیم.

فرمانداربا اشاره به اینکه یکی از برنامه های دشمن در کشورهای اسلامی معتاد کردن جوانان آنان است، عنوان کرد: در مبارزه با مواد مخدر باید نگرش جامعه را تغییر دهیم چون این کار فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه نهادها و ادارات زیادی درگیر این قضیه هستند و باید با عزم ملی به مبارزه این ماده افیونی برویم و تمام سعی خود را بکنیم تا افراد سالم معتاد نشوند.

همچنين هريك از اعضا نيز گزارشاتي از اقدامات و عملكرد خود در باره مبارزه و پيشگيري ارائه نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار