استاندار گلستان :
استاندار گلستان در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بندرگز، گفت: برای بنده ایجاد شغل، رونق تولید و توسعه مهم است و افتخارماست که درخدمت شما هستیم.
کد خبر: ۳۶۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 19 January 2017
استاندار گلستان طی نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بندرگز، گفت: برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است و افتخارماست که درخدمت شما هستیم .

با حضور دکتر صادقلو استانداری گلستان، مروتی معاون عمرانی و پیش قدم ریاست برنامه و بودجه و تنی چند از مدیران کل مرتبط استانی، فرماندار و امام جمعه و جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان، نشستی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

دکتر صادقلو گفت: شهرستان بندرگز از ظرفیتهای بسیار خوب و متنوعی برخوردار است که مزایای خوب و قابل توسعه ای دارد.

استاندارگلستان با بیان اینکه توجه به واحدهای کوچک نیت ماست، افزود: ما دیدگاهمان این است در شرایط فعلی که این بحران اتفاق افتاد اعتقادما به واحدهای کوچک بیشتر شده و جاهایی که واحدهای بزرگ راه اندازی شده مشکلات عجیبی بوجود آمد.

دکتر صادقلو با اشاره به شرایط کشور وضعیت بانکها گفت: تاکنون قریب به 700 میلیارد تومان تسهیلات در راستای رفع موانع تولید از استان پرداخت شده و به یاری خدا این حمایت تا مرز بیش از  860  میلیاردتومان نیز ادامه خواهد داشت که جای شکرگذاری است.

استاندار گلستان  با بیان اینکه سرمایه گذار عاشق است و  در راه سرمایه گذاری ایستاده و مسائل و شرایط  را درک می کند، افزود: باید با کمک هم  فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری مهیا و با نگاه حمایتی و خیرخواهانه و با تمام توان و ظرفیت در راستای کاهش و حل مشکلات حوزه صنعت تلاش نماییم.

دکتر صادقلو  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری مکرر برای حل مسائل سرمایه گذاران شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران مطالب مطروحه عمومی و اختصاصی را جز پیگیری قراردهند و  مواردی که نیاز به پیگیری اختصاصی دارد  در دستور کار اختصاصی قرار گیرد.

استاندار گلستان افزود: بانکها موظفند با آن دسته از واحدهای صنعتی که مسیر اخذ مصوبات ستادتسهیل و رفع موانع تولید و معرفی به دفترخانه را طی کرده اند همکاری لازم را بعمل آورده تا مصوبات اجرایی گردد.

گفتنی است علی اصغر میرزایی در ابتدای این نشست گفت: مسائل و مشکلات بخش اقتصادی و صنعت در شهرستان  بار ها طرح موضوع شده که با همت و هم اندیشی و تعامل فعالان بخش خصوصی  و هدایت و حمایت مسئولین، مشکلات مرتفع  و همواره چرخ اقتصاد کشوربه چرخش در آمده تا رونق اقتصادی و اشتغال  و.. فراهم گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار