مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد مجوزهای صادرشده برای رسانه‌های گلستان ۹۹ مجوز اعلام کرد.
کد خبر: ۳۷۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 08 February 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد مجوزهای صادرشده برای رسانه‌های گلستان ۹۹ مجوز اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، افزود: از این تعداد مذکور، ۶۸ مجوز مربوط به رسانه‌های مکتوب و ۲۸ مجوز مربوط به پایگاه‌های خبری تحلیلی است، همچنین سه مجوز هم برای نشریات الکترونیک صادرشده است.

وی ادامه داد: از کل مجوزهای صادرشده ۶۵ مجوز در زمان دولت تدبیر و امید یعنی از سال ۹۲ تاکنون صادرشده و از این ۶۵ مورد ۳۴ مجوز مربوط به رسانه‌های مکتوب و ۳۱ مجوز مربوط به پایگاه خبری تحلیلی بوده است.

حجت‌الاسلام فضیلت بابیان اینکه تعداد کل رسانه‌های گلستان قبل از دولت یازدهم تنها ۳۴ رسانه بوده، افزود: اما اکنون این تعداد به ۹۹ رسانه رسیده و از رشد دو برابری برخوردار است.

وی در رابطه با نقشی که یک رسانه می‌تواند در عملکرد سازمان‌ها وادارات داشته باشد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند به عملکرد ادارات نظارت غیرمستقیم داشته باشند و از موضع پرسشگری دستگاه‌ها را به سمت پاسخگویی بکشاند، در این صورت است که دستگاه‌ها وقتی ببینند مورد سؤال قرار می‌گیرند عملکرد خود را بهبود می‌بخشند.

حجت‌الاسلام فضیلت افزود: تمام رسانه‌ها می‌توانند در زمینهٔ عملکرد ادارات به این روش عمل کنند اما روزنامه‌ها به دلیل روزانه بودن عملکرد و بازخورد بهتری خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان در خاتمه اظهار کرد: اگر کسی به دنبال کسب مجوز روزنامه باشد طبق قوانین مجوز به وی داده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار