رئیس شورای نگهبان گلستان:
عیسی غلامی، رئیس شورای نگهبان گلستان، در یادواره شهدای آزادشهر با بیان اینکه دشمن با «نفوذ» می خواهد افکار و اندیشه های ملت ایران را تغییر دهد، گفت: نفوذ موثرترین، کم هزینه ترین و مهمترین روش دشمنان برای تغییر افکار و رفتار ملت ایران است.
کد خبر: ۳۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 08 February 2017
عیسی غلامی، رئیس شورای نگهبان گلستان، در یادواره شهدای آزادشهر با بیان اینکه دشمن با «نفوذ» می خواهد افکار و اندیشه های ملت ایران را تغییر دهد، گفت: نفوذ موثرترین، کم هزینه ترین و مهمترین روش دشمنان برای تغییر افکار و رفتار ملت ایران است.
 
وی افزود: نفوذ که مقام معظم رهبری بارها و به صورت ویژه برآن تکیه کرده اند، مسئله مهمی است، جریان نفوذ از دولت موقت وجود داشته  و تاکنون هم ادامه دارد.
 
غلامی با اشاره به دسته بندی مسئولان در مواجهه با آمریکا بیان کرد: مسئولین در کشورما سه دسته هستند. گروه اول که از ابتدا تا به حال هنوز هم آمریکا را دشمن نمی دانند، گروه دوم که از ابتدا آمریکا را دشمن می دانستند اما در ادامه استحاله شدند و آمریکا را پذیرفتند و گروه سوم نیز کسانی هستند که از همان ابتدا تا کنون آمریکا را دشمن می پندارند.
 
وی با بیان اینکه نفوذ خسارت های زیادی را برای کشور به بار آورده است، گفت: انفجار دفتر نخست وزیری که منجر به شهادت شهیدان باهنر و رجایی شد، نفوذ در جایگاه رهبری که نتیجه آن قائم مقامی منتظری بود. بررسی پرونده و جریان نفوذ نشان می دهد که در فتنه های 78 و 88 ردپای آنان دیده می شود.
 
رئیس شورای نگهبان استان با اشاره به نامه نگاری عده ای وطن فروش به ترامپ، اظهار کرد: 20 نفری که اخیرا به ترامپ نامه نوشتند فراریان فتنه 78 و 88 هستند، در فتنه 88 نتانیاهو گفت که اینها سرمایه های اسرائیل داخل خاک ایران هستند، آیا اسرائیل عوض شده یا برخی مسئولان بعدا عوض شدند. کار به جایی رسید که اوباما یزید زمان اسم سران فتنه را آورد و گفت اینها حیاط خلوت ما هستند.
 
وی با بیان اینکه مبارات ما از سال 42 تا الان مبازره با اسرائیل و آمریکا بود، اذعان کرد: هر جریانی که بخواهد آمریکا و غرب را بزک کند جریان انقلابی نیست و اگر شهدا بودند توی دهان این افراد می زدند، امروز بزرگترین تهدید اینست که عده ای می خواهند آمریکا را بزک کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: چرا رهبری در قریب به اتفاق سخنرانی های خود به بحث فتنه و خط قرمر بودن آن اشاره می کند؟ چرا هشدار می دهند که عده ای به دنبال بزک کردن آمریکا هستند؟ بارها نیز به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت مراقب نیرنگ و فریب دشمن باشید.
 
غلامی یادآور شد: برخی فکر می کنند با لبخند زدن به دشمن، دشمن دشمنی خود را فراموش می کند اما دیدیم که وقتی قانون داماتو علیه ما وضع می شد عده ای می گفتند با مذاکره حل می شود، همان موقع هم مقام معظم رهبری گفتند آمریکا مورد اعتماد نیست و در همین قضیه برجام هم دیدیم که آب پاکی را روی دست ما ریخت.
وی با بیان اینکه یاد شهداست که انقلاب اسلامی را همچنان در مسیر سعادت و ترقی قرار داده است، عنوان کرد: شهید «کامیاب»، باید برای مردم و نسل جوان بیشتر معرفی شود. او اصالتا بچه گناباد بود اما از طرف مقام معظم رهبری ماموریت داشت در شهرهای مهم کشور مثل یزد و قزوین و آزادشهر نهضت امام خمینی(رحمه الله علیه) را تبلیغ و تبیین کند.
 
رئیس شورای نهگبان استان بیان کرد: بسیاری از شهدایی که عکس آن در مسجد هست و بسیاری از افراد انقلابی که الان در دنیا نیستند شاگرد شهید کامیاب بودند، این شهید حق بزرگی به گردن آزادشهر دارد، نام آزادشهر نیز از این شهید به یادگار مانده چرا که بعد از17 شهریور 57 بود که او سخنرانی کرد و گفت شهری که مردمش آزاده هستند و من نام این شهر را آزادشهر می گذارم.
 
وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای ایجاد تفرقه، اظهار کرد: دشمنان و منافقین در همین گنبد دو بار فروردین و بهمن 58 اقدامات تجزیه طلبانه انجام دادند که ما از آزادشهر شهید دادیم، 17 هزار نفر در کشور توسط ضد انقلاب  ترور و در ادامه جنگی نابرابر شکل گرفت با هدف اینکه اثری از ایران اسلامی روی جغرافیای کره خاکی نباشد.
 
غلامی گفت: برای نوجوانان و جوانان که جنگ تحمیلی را درک نکردند بگویم که دفاع مقدس جنگ جهانی سوم بود، 64 کشور مستقیما عراق را کمک می کردند ما فقط با عراق نجنگیدیم، دو ابرقدرت آمریکا و شوروی پشت عراق بودند. از 19 کشور و ملیت های مختلف از کشورهای حاشیه خلیج فارس اسیر گرفتیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در کربلای 5 شرایط به نفع ما تغییر پیدا کرد و دشمن که متوجه شد ایرانیان تا پشت دروازه های بصره آمدند با طرح قطعنامه 598 که دوسال بعد تصویب شد، به دنبال فرار از صدمات بیشتر بود و طی نشستی در اورشلیم در دیماه 65 که با حضور ضد انقلاب برگزار شد تغییر استراتژی دادند.
 
غلامی عنوان کرد: بعد از پایان جنگ نیز مقام معظم رهبری فرهنگ را یکی از اولویتهای اصلی قرار داد اما دولت وقت اقتصاد را مبنا قرار داد و دولت بعدی توسعه سیاسی را، تا اینکه به اینجا رسیدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار