مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کار و برنامه خود ساری و جاری کنیم و توجه اساسی نسبت به آن داشته باشیم.
کد خبر: ۳۷۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 08 February 2017
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کار و برنامه خود ساری و جاری کنیم و توجه اساسی نسبت به آن داشته باشیم.

سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در هشتمین یادواره شهدای کارگری گلستان گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران بدون هیچ چشم داشت از مادیات و نشان درجه برای صیانت از کشور جان خود را در کف دست گرفتند و با دست خالی در مقابل دشمن خون خوار تا آخرین لحظه ایستادگی کردند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا از جایگاه بسیار بالا و والایی برخوردار هستند، افزود: با برگزاری این برنامه ما قصد صنف بندی و جدا کردن شهدا را نداریم چراکه همه شهدا در راه مبارزه با ظلم و دفاع از انقلاب به میدان آمدند.
 
مازندرانی اظهارداشت: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کار و برنامه خود ساری و جاری کنیم و توجه اساسی نسبت به آن داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در مرحله ای قرار گرفته است که کشورهای مختلفی آن را محدود کردند و جنگ اقتصادی را برای آن به راه انداختند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: باید توجه داشته باشیم که کشور در مرحله دیگری از تحریم ها قرار دارد و در جنگ اقتصادی باید به نسخه اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.
 
وی افزود: باید توجه داشته باشیم که جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد و امروز دشمن فهمیده است که نمی تواند با جنگ نظامی مردم را از پای در بیاورد و به همین منظور در بخش های دیگر ورود پیدا کرده است.
 
مازندرانی اظهارداشت: مردم ایثارگر انقلابی ایران بسیار فهیم و دانا هستند و هر کجایی که فشار دشمن بیشتر باشد انسجام، همدلی و وحدت مردم بیشتر می شود.
 
وی تصریح کرد: اگر امروز پشت میزها نشسته ایم و راحت در حال زندگی کردن هستیم و کشور به لحاظ امنیت در منطقه زبانزد است همه اینها مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان هستیم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اگر امروز دشمنان نمی توانند به مرزهای ما حمله کنند افتخاری است که شهدا برای ما آفریدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار