سردار آبنوش:
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران با اشاره به مذاکرات شش قدرت برتر جهان با ایران در مساله هسته ای، گفت: این مذاکرات که حدود دو سال طول کشید، اوج اقتدار و عظمت ملت ایران را نشان داد.
کد خبر: ۳۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 11 February 2017
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران با اشاره به مذاکرات شش قدرت برتر جهان با ایران در مساله هسته ای، گفت: این مذاکرات که حدود دو سال طول کشید، اوج اقتدار و عظمت ملت ایران را نشان داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش روز جمعه درجمع راهپیمایان 22 بهمن گنبدکاووس، اظهار داشت: موفقیت دانشمندان ایران در دستیابی به دانش هسته ای با وجود تحریم ها و سنگ اندازی های دشمنان، دنیا را متحیر و قدرت های بزرگ را وادار به نشستن پای میز مذاکره با ایران کرد و این برای آنان بسیار بسیار سنگین بود. 

وی اضافه کرد: امروز، ایران اسلامی جزو 10 کشور برتر جهان است و این موفقیت ها درسایه فقه اسلامی و ولایت به دست آمده و شاهدیم که همه تلاش های دشمنان برای مانع شدن بر سر راه ملت ایران، بی فایده بوده و برخی توطئه های آنان ازجمله گروهک های تروریستی که برای راه اندازی ان میلیاردها دلار هزینه کردند، دامن خود آنان را گرفته است.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی درسایه فقه اسلامی و ولایت و با وجود سنگ اندازی دشمنان در 38 سال گذشته، با عزت و اقتدار به مسیر الهی خویش ادامه می دهد.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در 38 سال گذشته انواع و اقسام توطئه ها و سنگ اندازی ها را علیه نظام جمهوری اسلامی برای متوقف کردن آن انجام داده اند اما به فضل الهی موفق نشدند. 

سردار آبنوش با تشبیه انقلاب اسلامی به یوم الله چهارم درتاریخ اسلام، گفت: یوم الله اول بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بود که اسلام متولد شد و دریوم الله دوم که واقعه غدیر خم بود، اسلام استمرار یافت.

وی سومین یوم الله را نهضت عظیم کربلا دانست که در آن اسلام برای همیشه احیا شد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی، چهارمین یوم الله است که اسلام ناب محمدی مجدا در آن متبلور شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همان بعثت پیامبر(ص) است که بواسطه آن لایه هایی که کفار و دشمنان بر روی دین اسلام و برای از صحنه خارج کردن آن ایجاد کرده بودند، کنار زده شد.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی که طلایه دار مبارزه با استکبار شد، دشمنان و کفار برای ضربه زدن به این انقلاب سنگ اندازی های زیادی از جمله محاصره و تحریم اقتصادی و سیاسی، ترور اشخاص، جنگ و راه اندازی گروهک های تروریستی انجام دادند اما به فضل الهی و درسایه هدایت های پیامبر گونه رهبران انقلاب و حضور آگاهانه مردم، انقلاب عزتمندانه به مسیر خود ادامه می دهد.

سردار آبنوش گفت: ملت ایران در 38 سال گذشته با وجود توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان، دستاوردهای زیادی درحوزه های مختلف به دست آورد و به دنیا نشان داد که با احکام الهی و اسلامی می توان جامعه را اداره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به آحاد مختلف مردم بویژه جوانان نسبت به موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ازسوی همه مدیران، تریبون داران و معتمدان، اضافه کرد: این دستاوردها از انقلاب اسلامی یک الگوی کامل، برازنده و توانمند به دنیا نشان داده است. 

سردار آبنوش تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش دارند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما سند معتبر ما در کارآمد نشان دادن نظام، همین موفقیت های جوانان ایرانی درحوزه های مختلف مثل ساخت پالایشگاه، صنعت نفت و گاز، سدسازی، راهسازی و دیگر موفقیت های علمی است که باید به آحاد مختلف مردم اطلاع رسانی شود.

این فرمانده نظامی در پایان سخنان خود با اشاره به برخی موفقیت های قرارگاه سازندگی سپاه در ایجاد زیرساخت ها در حوزه های مختلف، اظهار داشت: سپاه، فرزند ملت است و با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی جوانان این مرز و بوم نیازمندی های کشور را درهمه حوزه ها تاحدود زیادی تامین کرده است.

سردار آبنوش گفت: انقلاب اسلامی با هیچ کشوری وارد جنگ نمی شود اما از چنان قدرت بازدارندگی برخوردار است که اگر کشوری شروع کننده جنگ با ایران شود، پایان دهنده آن نخواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار