مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره دوم اسفندماه در گرگان برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 11 February 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره دوم اسفندماه در گرگان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت به برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه آموزشی ٢روزه در استان اشاره کرد و افزود: نشست علمی "اکو فشن در طراحی پوشاک"، کارگاه آموزشی "کچه و نمد در پوشاک"، نشست علمی "بررسی حجاب و پوشش زنان در دوره صفوی" و کارگاه آموزشی "معرق‌کاری چرم" از برنامه‌های نخستین روز جشنواره مد و لباس است.

وی "کارگاه آموزشی کاربرد تکنیک‌های چاپ و لیزر در پوشاک"، نشست علمی "خلاقت و کارآفرینی در طراحی پوشاک"، کارگاه آموزشی "خلاقیت هنر بومی در مد و جامعه امروزی"، کارگاه آموزشی "تکنیک‌های نوین استفاده از پوشش سر" و کارگاه آموزشی "کاربرد باتیک روی پارچه" از برنامه‌های دومین روز کارگاه آموزشی است که در حاشیه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آئین اختتامیه بخش رقابتی سومین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی گلستان،

 چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه مائده برپا خواهد شد.

وی بابیان این نکته که سوم اسفندماه چهل و هفتمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی سراسر کشور در سالن نمایشگاهی دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه مائده برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه تا هشتم اسفندماه در ٢ نوبت صبح و عصر دایر است.

حجت‌الاسلام فضیلت در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که تمامی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی رایگان و برای عموم آزاد است، افزود: به‌تمامی شرکت‌کنندگان نشست‌ها و کارگاه‌ها گواهی آموزشی معتبر ارائه می‌شود.

گفتنی است سومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی گلستان و چهل و هفتمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی سراسر کشور از دوم تا چهارم اسفندماه در گلستان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار