هفته بیست و هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با رقابت 93 راس اسب در 9 دور مختلف عصر روزجمعه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 04 March 2017
هفته بیست و هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با رقابت 93 راس اسب در 9 دور مختلف عصر روزجمعه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

این هفته از مسابقات در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله صفر تا 6 امتیاز بود، اسب زورلی جبیب ایشان به مقام قهرمانی رسید و اسب های خان ترکمن و گل ماسان دوم و سوم شدند.

رقابت اسب های تروبرد داخلی دو ساله مبتدی و نبرده در دور دوم برگزار شد که در پایان اسب ریو رویس زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های رویال دیاموند و بوکی دی دوم و سوم شند.

اسب تومیریس قهرمان کورس سوم مسابقات در میان اسب های دوخون دوساله مبتدی و نبرده شد و اسب های بای نا و فرانکل نیز به مقام دوم و سوم این دور بسنده کردند.

کورس چهارم مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب های ریواورهان ، بالاهج و هج مامبو به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم اسب بوی بلا مقام قهرمانی را در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله 24 تا 34 امتیاز کسب کرد و اسب های الچی بای و کژال نیز عناوین دوم و سوم این دور را از آن خود کردند.

قهرمانی کورس ششم در میان اسب های تروبرد داخلی دو ساله به اسب اس ای فرمول رسید و اسب های لطیفه و میلواکی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

کورس هفتم هفته بیست و هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس اختصاص به اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز داشت که در آن اسب های امیرپاشا، آرشا و طوبی به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس هشتم نیز اسب های مهگل، آرای و قزل داغ عناوین اول تا سوم را در میان اسب های دوخون سه ساله 16 تا 22 امتیاز از آن خود کردند.

در کورس نهم و در میان اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب سورن حمید عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های یل فام و ارغیان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و 423 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار