معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت:
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت که جشن نیکوکاری کمک به نیازمندان در 610 پایگاه استان با مشارکت بسیج و نیکوکاران و همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۹۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 09 March 2017
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت که جشن نیکوکاری کمک به نیازمندان در 610 پایگاه استان با مشارکت بسیج و نیکوکاران و همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

مهدی نظری اظهار داشت: از این تعداد، 400 پایگاه توسط بسیج، 178 پایگاه از سوی کمیته امداد و 32 پایگاه نیکوکاری نیز در محلات و مناطق حاشیه ای شهرها برای جمع آوری هدایای مردم اختصاص دارد.

به گفته وی، نیکوکاران استان علاوه بر حضور در پایگاه ها، می توانند از طریق شماره حساب 0102196459000 یا شماره کارت 6037691980008189 نزد بانک صادرات و از طریق سامانه آسان پرداخت #017*8877* کمک نقدی خود را به این جشن تا پایان سال جاری واریز کنند. 

نظری؛ همچنین گفت که جشن نیکوکاری روز گذشته در یکهزار و 701 مدرسه گلستان با توزیع بیش از 300 هزار پاکت جهت جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان نیز گفت: از مردم نیک اندیش استان دعوت می شود در جشن نیکوکاری پایان سال که از 18 اسفند آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد، مشارکت فعالانه داشته باشند. 

امان الله حسین پور افزود: امسال رویکرد کمیته امداد در برگزاری این جشن، مراجعه به نیکوکاران و دعوت آنان به مشارکت است.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده به جشن نیکوکاری، قبل از سال تحویل به دست خانواده های نیازمند استان می رسد.

حسین پور با یادآوری اینکه سال قبل نیک اندیشان گلستانی در جشن نیکوکاری پایان سال 9 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک اهدا کردند، افزود: پیش بینی می شود که مردم استان امسال تا 12 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کنند.

کمیته امداد گلستان در مجموع افزون بر 57 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 110 هزار نفر را زیر پوشش حمایت های مختلف دارد. 

استان گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار